Jeg kom desværre til at flytte mine erhversabbonementer på mobiltelefoner over til Telia Erhverv i sommer. Abbonementerne er med betaling af en fast pris hver måned, så der ikke kommer overraskelser.
Jeg små så nu desværre blank indrømme, at flytningen til Telia Erhverv er noget af det dummeste, jeg har gjort på dén front i lang tid - for de er ganske enkelt nogle frygtelige amatører.
Desværre kan vi ikke bruge telefonerne fra vores privatadresse på grund af dårlig dækning, og da min kone har termin og skal føde omkring nytår, er det jo egentlig temmelig upraktisk.
Jeg har - på grund af den ringe dækning - for flere måneder siden bedt dem om at gøre noget ved problemet, men da der ikke er sket noget som helst, har jeg opsagt abbonementerne fra juni næste år, hvor bindingsperioden ophører.
Kva den kommende fødsel, kunne jeg jo nu godt tænke mig at returnere tilbage til TDC i en h#%¤//& fart, så jeg ved, der er mobilsignal på matrikelnummeret, hvis min kone skulle risikere at være alene hjemme, når fødslen går i gang.
Derfor har jeg henvendt mig til Telia og bedt dem om - hurtigst muligt - at fakturere det resterende beløb på abbonementerne frem til juni 2010, så jeg kan komme videre i teksen og få et mobilselskab med ordentligt signal.
Men ikke fanden om de vil gøre det. Jeg skal partout blive hos Telia de næste knap 7 mdr. og løbende betale hver eneste måned for abbonementer, der i forvejen er opsagt.
Derfor har jeg telefonisk meddelt Telia, at de fra 1. februar 2010 ikke modtager en krone mere fra mig. Jeg har været fair og tilbudt dem at betale det fulde fastsatte beløb frem til næste sommer i eet hug - og når det ikke kan lade sig gøre, vil jeg da under ingen omstændigheder betale for noget, der ikke fungerer. Så må jeg bare tage den juridiske kamp efterfølgende.
Problemet er bare, at Telia pt. har fuld råderet over mine mobilnumre og ikke vil slippe dem - mobilnumre hvoraf jeg har haft det ene i mere end 12 år. Dem mister jeg desværre nu på grund af deres amatøragtige optræden. Det er sgu noget bøvl at få givet alle besked - og få lavet nye visitkort, nye klistermærker til bilen etc. etc.
Derfor synes jeg, at Telia Erhverv er nogle elendige amatører, der ud over at kunne stave til
kundeservice ikke har det mindste begreb om, hvad det egentlig er. Og jeg vil derfor hermed benytte lejligheden til at advare jere alle mod Telia

Aldrig mere Telia

Aldrig mere Telia

Aldrig mere Telia
Aldrig mere Telia

Aldrig mere Telia

Aldrig mere Telia

Aldrig mere Telia