Trådløs adapter med højeste følsomhed/sendestyrke

Hej
Jeg leder efter en trådløs USB adapter med med den bedste sende/modtage evne. Jeg har rigtigt langt til mit access point og har derfor brug for bedst mulig sendestyrke/modtagefølsomhed.
Jeg har allerede tunet mit access point med lange antenner osv, men der mangler stadig lige det sidste.
Det skal nævnes at jeg i dag bruger en Netgear adapter
er der nogen der har kendskab til en adapter der kan løse mine problemer

/John

/John Jensen

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Prøv med en  D LINK  DIR 655  den har 3 antenner og er ret følsom i modtageren men ved ikke om den er til USB også.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Det er ikke nødvendig at det er en USB adapter, blot den kan tilkobles en bærbar pc

/John Jensen

Du skal sørge for at have både router og adapter, der benytter den nyeste "n" standard. Har selv lige købt en bundle i computercity til 999,-

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

der er mange ting der spiller ind når man vil være trådløs, bla. kanal som du kan prøve at skifte på routeren,det kan også være du kan ændre sendestyrken på routeren, står routeren tæt på andet el udstyr som kan forstyrre signalet, er der jern i jeres skillevægge osv.
hvis det er er helt galt kan du sætte en ekstra accespoint op som forstærker/sender dit signal videre.
Du kan også prøve med et usb forlænger kabel eller købe et CardBus / PCMCIA som normalt giver en mere stabil forbindelse

/peter
hvad er det for en pc? hvis det er en nyere (4-5år) , er den nok forberedt til trådløst netkort og der sidder et minipci slot inde i maskinen du kan smide et kort i..
det er den bedste option da der så er trukket antenne i skærmen..


/cs

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis