Cubrix Alarm-system

Hej stå og skal have installeret en alarm i huset men er meget tvivl. hvad man skal vælge .Hælde mest selv om det er besværligt. til trådført grundet mere stabilt. har meget dårlige erfaringer med trådløst ting dog ikke ikke med alarm.

Har kikket lidt på www.cubrix.dk 

Er der nogen med erfaring om dette.  synes der mangler en masse info på deres side om hvordan det virke hvad det kan udbygning osv.  Kan ikke rigtig finde ud af om det er med kode tast eller kun med mobil .Men måde det virke på lyder fedt.

Eller skal jeg gå efter nået helt andet
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du da haft indbrud ?
Er et alarmsystem ikke blot en form for falsk tryghed, tyvene er bedøvende ligeglade med en alarm. Et indbrud tager som regel ikke 5 minutter så er idioten væk igen, jeg vil tro at det mest efektive system der er på markedet for tiden, er den type der i løbet af sekunder fylder rummene med "røg" !
Det bedste er nok en mellemstor hund eller to 
Niks ingen indbrud. Men vil gerne forbygge.

Måske hjælpe det ikke på . at der kommer indbrud men det kan være med til at streese tyvene så tyveriet måske bliver minimeret. så de evt kun løbe med fladskærm og radio og ikke alle arvestykker eller roder det hele igennem. Kende flere der har haft indbrud hvor der har været installeret alarm. og der har de kun løbet med ubetydelig ting.

tyveri kan man aldrig gardere sig mod men hjælpe med at begrænse kan man forsøge på
Nu har jeg haft uvelkomne gæster, de stjal min havetraktor og jeg kunne se at de havde forsøgt sig med at komme ind i huset, da bagdøren stod åben. De har åbenbart ikke kunnet lide min hund, for det så ud som om det var gået stærkt med at komme ud.
Ja det er hende den lille søde der på stolen 
Hund er desværre udelukket. kone med voldsom allergi. . Så gøen må nøjes med at komme fra konen.
Efter et indbrud valgte jeg Bosch Security som trådført. Besværligt at trække kabler, men det virker, og helt uden falske alarmer.
I de mange huse i mit område der har haft indbrud, er der stort kun stjålet fra huse uden alarm. I huse med alarm, intet stjålet, eller "kun" en bærbar. I vores eget hus havde tyvene rigtig god tid, selv slikposerne fra Fleggaard var væk, de havde også tid til at sortere i Wii spil. Spillene var gennemrodet, men kun de mest kendte var stjålet. Det var næppe sket, hvis alarmen var installeret.
Bosch systemet er dyrere end andre systemer, men er faktisk også solgt til mindre virksomheder, og systemet kan betjenes med nøglebrikker, så børnene kan selv finde ud af det uden at huske koder. Man skal lige være opmærksom på at det er svært som gør det selv, hvis man ikke har lidt el-teknisk indsigt, og ud over den synlige betjeningsenhed, skal der gemmes et stålskab i A3 størrelse (12 cm dybt) væk i den sikrede zone.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af Koludabyg på 29 nov 2009 19:14

Hun ser også meget farligt ud... he he

Kæreste Koluda.
Du ved jo godt at den sødeste pige kan være den værste Furie
Jep, kender godt de små hundes temperament....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis