Lave håndvask/Bordplade med mosaik og gasbeton???

Hejsa.. er der nogen herinde der har erfaringer med at lave en bordplade i badeværelset af gasbeton hvor man har lavet en svag fordybning der skal være vasken.?? Jeg vil beklæde det hele med mosaik, men vil fuger og mosaik blive grimme af tandpasta og barberskum?? og er fugerne tætte nok til at lave vask af???

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Hejsa.. er der nogen herinde der har erfaringer... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hmm ja nu skal jeg også lige have regnet ud hva træ jeg skal bruge til at lave underskabene i?? hvilke træsorter kan holde til det fugtige miljø på et badeværelse??? Jeg vil gerne have en mørk træsort jeg kan købe i bordplader og save til..
Damen har så lige meddelt at hun gerne vil have en trækant omkring mosaiken på den vandrette flade så nu overvejer jeg simpelthen at bruge en billig træplade og kante den med den slags træ jeg bruger til underskabene, også eller bare nedsænke en passende vask så den ser indbygget ud.. Sparer mig også for en masse bekymringer med fuger og mosaik som vask..
Dog er først ide ikke helt forkastet endnu..

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Andresen... luk konen ud og lav så det første projekt.

Hvis du bliver ved med at lytte til hende, bliver du aldrig færdig... så finder hun bare på noget nyt


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

hehe ja den første løsning er også langt fra lagt på hylden da jeg ved det bliver unikt, men jeg syntes stadig der skal være et sted hvor man overvejer, byggetid og pris samt, hvor godt det vil se ud og holde..
Derfor tror jeg at den sikre løsning er at mødes på midten med et helt hjemme bygget underskab med indbygget vask og beklædt med mosaik... Jeg tror det er tid til at komme på tegnebrættet....

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Jeg prøvede lige at lave en søgning på badekar, og en af de første der dukkede op var den jeg tidliger omtalte, custom badekar dækket med fliser. what to do? (m. billeder).

Om ikke andet kan du prøve at sende en PM til ham der lavede badekarret, og høre om han vil kigge forbi denne tråd med nogle tips

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis