Powerkabel søges - hvor?

Jeg mangler et kabel til dette stik der sidder på min ældre Marantz forstærker. Er der nogen der ved hvor jeg kan købe sådan et?
Mvh Rasmus


7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alternativt, er der nogen der ved hvad den type stik hedder?
Prøv at søge på Marantz butikker. de kan skaffe det.

Jacob

Hej
Et strømstik til en computer passer hvis du forsigtigt skærer lidt af den buede del - det midterste ben i computerstikket en "jord" så det betyder intet hvis du skulle komme lidt tæt på.
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af polobjørn på 18 dec 2009 17:23

Hej
Et strømstik til en computer passer hvis du forsigtigt skærer lidt af den buede del - det midterste ben i computerstikket en "jord" så det betyder intet hvis du skulle komme lidt tæt på.
Hilsen Polobjørn


Vær samtidigt opmærksom på at du selv hæfter i tilfælde af brand hvor det ikke kan dokumenteres at arnestædet var et andet.

Jacob
Annonce
polobjørn.

har du prøvet forsøget.?
Ja det kan sagtens lade sig gøre - hvor mange af os har i øvrigt ikke brækket eller klippet at "jordben" af i den anden ende af sådan et kabel hvor fase og nul i øvrigt ligger i de to yderste punkter så der sker absolut intet ved at gøre som jeg skriver da det kun er ca. 2 m.m. der skal væk.Hvis man synes det ikke går kan man jo meget nemt afmontere power stikket i forstærkeren og udskifte det med et fra en defekt computer strømforsynyng og så har man jo kabel der passer.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis