Maling af væg

Hej. Jeg skal have malet et lille stykke af vores væg sort. Man da det drejer sig om et lille stykke, synes jeg det er lidt maget at skulle give 150 kr for 0.75l sort maling. Der for er mit spørgsmål. Jeg har findet noget akrylmaling i butikken TIGER til 30 kr 0.5l. http://www.tiger.dk/show_p/5/427/1400072/1/0/0/ Ville man kunne bruge dette??
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kan du sikkert godt, men hvis du vil have en vaskbar kvalitet, ville jeg nok vælge noget andet.

 


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hva mener du? Tror du at det ville smitte af da??
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det ved jeg ikke, men hvis jeg skulle vælge en maling til min væg, ville jeg nok vælge et produkt der er beregnet til det formål. Og ikke et, der som jeg ser det, er beregnet til klatmaleri på et lærred.

Men til 30 Kr. er det da bare at gøre forsøget, så kan det holde så længe det kan, og du kan male det over igen, hvis det slides væk....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

hvis du så har en sjat mat lak stående kan du jo lakere over det sorte - så smitter det i hvert fald ikke af....
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også