Outlook Express til Windows Mail

Jeg købte for et halvt års tid siden en ny PC, med Windows Vista. Min gamle PC kørte med Widows XP. Jeg har forgæves forsøgt at importere mine gamle Outlook Express mails over til Windows Mail, uden held so far.

Nogen der har de vise sten med hensyn til dette problem? Og at bruge Outlook er IKKE nogen løsning, har aldrig brudt mig om, og kommer aldrig til at bryde mig om dette program.

Mvh Jens
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft nøjagtigt de samme problemer, og fandt ikke de vise sten. Så du må igang med windoows mailen

V.h.  Håndværkeren
Jo, tak skal du have.

Nu har jeg jo som sagt haft min "nye" PC i et halvt år, jeg har importeret mine gamle mails til Outlook, men det er irrriterende at skulle starte det program op for at hente gamle mails ind. Men der er nok ikke andet at gøre
Du skal eksportere fra outlook til noget dit nye program kan importere, det er muligt. Det er også lidt besværligt. Imidlertid er Vista mailprogram bedre end outlook eter min mening. Så det er umagen værd.


Start outlook vælg filer/eksport og import/ så kommer der en guide her kan du vælge komma "sepereret fil" gem filen et sted du kan huske
så kopierer du filen til en USB dims eller emailer den. (Den er stor) så du har den på din nye PC.
Så importerer du den i det nye program i Vista med filer/import/browse fra det sted du har kopieret filen til.

måske linket www.fnsupport.dk forklarer sig bedre end jeg gør go google

Send gerne en mail [email protected] hvis det ikke virker..

.

Outlook er forresten en a grundene til at jeg har droppet Windows og anvender det gratis Ubuntu i stedet, en anden god løsning er at anvende gmail på webmail.

Bornholm er et dejligt sted.
Google disse 4 søgeord og få en pæn grafisk visning af hovrdan man gør

outlook eksport funktion libris

Bornholm er et dejligt sted.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis