tdc boks snyd

hej..
nogle der har erfaringer med at fuske med ledningerne i en tdc boks, så man feks får gratis fuldpakke fremfor basis pakke?
og hvor er boksen typisk? ved fortovet tæt på huset?

Harske
40 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Om der er nogen der har erfaringer?
Formentligt. Og de er nok trætte af den bøde de har fået!!

Husk at du ikke kun snyder TDC. Du sørger også for at regningen bliver sendt videre til de ærlige folk der betaler.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Nu er den slags tyveri, og sidestilles med sådant, så de kan, og vil, lave en politianmeldelse, og DE kan, og vil, give dig en bøde.

..oo00 I Hate Signatures 00oo..

finder nok aldrig ud af hvordan man gør.
Medmindre de folk der bla. kalder mig tyv kan garantere at de aldrig har gjort noget ulovligt, som f.eks at køre for stærkt så skal de fandme holde deres pisse kommentarer for dem selv, og se sit eget ansigt i spejlet.
Bavianen, pas dig selv.
Hvis man skal kaldes en tyv fordi man er nysgerrig om et emne så er alle vel tyve.
Annonce
Jeg vil gerne informere dig om at ingen her kaldte dig tyv, men oplyste dig, da du ikke vidste nok om emnet.
Men til hovedemnet, så tror jeg at det er ligesom med f.eks. parabolkort, de sender kun koder til at låse de programmer op, som du betaler for. Mon ikke hver boks har et ID, som de så kan sende koder, alt efter abonnement ?

..oo00 I Hate Signatures 00oo..

nogen der følte sig truffet ??????????????

Jeg skrev bare tyv....men nu du siger det, er det ikke tyveri du vil udøve...eller skal vi andre bare betale og du køre på frihjul ?

Og ja, jeg MENER det er tyveri....og det ved du ellers ville du ikke fare i flint....
Hvad nasser du ellers ?
det plejer at være sådan at det er et filter der sidder på kablet der filtrerer de høje frekvenser fra.

den lille pakke ligger på laveste frekvensområde - mellempakken ligger lige imellem - den store pakke i det høje frekvensområde.
Afh af hvilken pakke kunden bestiller, sætter man et filter på der fjerner hhv mellem/høj eller kun høj..

Hvis du virkelig vil fuske, skal du bare pille det her filter af, så er der fuld skrald..

Men der er en tekniker ude i hver boks, relativt ofte - især hvis du bor i et tæt befolket område.. Så det er ikke noget jeg ville praktisere.. - jeg ser så heller ikke andet end discovery channel, så jeg har ikke brug for de der skrammelkanaler der er på de store pakker

/cs


Hvis du endelig vil snyde, så gør det da lovligt.

Du køber en kraftig antenneforstærker af god kvalitet og sætter imellem stikket og dit TV.
Da det er filtre der er brugt, jvf ovenstående indlæg, vil signalet ikke være lukket af, men kun dæmpet meget kraftigt.Det kan forstærkeren måske skrue så meget op for, at du kan bruge nogle af signalerne. Det afhænger også af, hvor god en modtager du har i dit TV.

Da TDC for nogle år siden installerede kabelTV, som jeg takkede nej til, her i ejendommen havde de til at begynde med skruet for meget op for signalet. Det bevirkede at jeg kunne se adskillige programmer, nogle endda incl tekst-tv, med min stueantenne. Ledningen var ikke sat i TDC-stikket! Desværre forstyrrede det mit DR1 signal, så jeg var nødt til at bede dem om at skrue ned, så jeg ikke fik forstyrrelser. Den sag gav meget sjov, for de nægtede at tro på, at jeg kunne modtage deres signal uden at have en ledning i deres stik. Tænk at man skal diskutere med sådan en stak idioter, om ens antenneledning sidder i deres stik eller min stueantenne..... Det tog en måned og trusler om at sende støjtjenesten efter dem inden de tog problemet alvorligt og sendte en teknikker, som (naturligvis) måtte give mig ret.
Endnu en grund til, at jeg er definitivt færdid som betalende kunde i TDC.

Chr

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 22 nov 2009 00:21

Endnu en grund til, at jeg er definitivt færdid som betalende kunde i TDC.

Chr

Kunde. Så skulle du prøve at have arbejdet for dem (som tekniker).
Der er yderligere 30 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis