tdc boks snyd

hej..
nogle der har erfaringer med at fuske med ledningerne i en tdc boks, så man feks får gratis fuldpakke fremfor basis pakke?
og hvor er boksen typisk? ved fortovet tæt på huset?

Harske
hej.. nogle der har erfaringer med at fuske med... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af harske på 24 nov 2009 01:10
næstformanden: Det med at køre for stærkt er et eksempel!
Det er fint at gøre folk opmærksomme på, når noget er ulovligt, men ligefrem at kalde dem tyveknægt og svine dem til er sku for lavt!!!...hvad får man ud af at svine folk til på den måde og hvad får du ud af at blande dig med dit negative pis i en diskusion som var ebbet ud.?
Du lyder i mine øre som en rapkæftet pubertets dreng der siger sin mening, og har fået alt for lidt modgang i livet, men hvis du fortsætter sådan så skal modstanden nok komme.
Jeg syntes denne hjemmeside er kanon, men nogle har åbenbart ikke forstået at det handler om at rådgive andre, og ikke svine dem til.
så fik man afreageret lidt, men når alt kommer til alt er denne diskusion vel "som at råbe under vand"..


Undskyld mig mit spansk.
Men man er da for DUM, hvis man ikke kan regne ud, at det at tilegne sig ting uberettiget er tyveri. om det er en fysisk vare eller informations strøm betyder ikke noget.
Der med er man en tyv, om man vil det eller ej. Men kun såfremt man gør det. Ellers har man bare en ufattelig lav moral.

Så at du syntes du bliver svinet er måske bare et vink med en vogn om at du skal holde snitterne væk.

Jacob
Tja... Pubertetsdreng eller ej. Så synes jeg mit indlæg er mere voksent end det du kommer med.
Og med hensyn til en debat der er ebbet ud, vil du opdage at der i dette fantastiske forum, bliver opdateret i en uendelig række af tråde, efterhånden som folk læser dem og tilføjer egne erfaringer.
Der kunne jo rent hypotetisk teoretisk godt være en anden mand der ville køre for stærkt... Undskyld. Se TV, uden at betale for det... Og han skal da have lov at vide hvad jeg mener.


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
harsker.

jeg trode at du har prøvet kunsten.

inden sortsere bilen kommer til stede.!
kan ikke se problemet. Hop i noget hvidt reflekstøj og sy TDC på med skrigende orange. Så kan du rode alt det du vil med de bokse uden at nogle vil løfte et øjenbryn hehe
Jeg er så ansat i branchen og ved hvordan man gør. Kan oplyse om at vi faktisk ret ofte er i boksene. Dels sortseerchek, altså om folk har snydt sig til en større pakke. Men når vi er i boksen i anden anledning, tjekker vi om alle har de korrekte pakker. Hvis der er en der har fuld og betaler for lille, ja så skiftes der til lille og pågældene tjekkes oftere. Sker det så igen, ja så klippes stikledning helt nede ved jorden og tyven må så betale for at få reetableret. Sker det så igen efter dette, ja så er det en tyverianmeldelse. Det sidestilles i øvrigt med at stjæle fysiske ting.
I mit daglige arb. har jeg flere stedder der tjekkes hyppigt... Så vi kender alle trick :-)
En anden skrev, at man bare satte en forstærker på. Det holder så ikke helt, for det signal der er i stikdåsen når der er filter på, er for en stor del støj. Sætter man så en forstærker på, ja så forstærkes støjen også, så ikke sikkert det er ulejligheden værd at sætte forstærker på. Ku jo også nemt ske, at de signaler man betaler for i lille pakke så bliver for kraftige og så overstyrer.
Annonce
Man kan vel bare udskifte 2 eller flere modstande så kan tdc manden ikke sige præcis hvem der har gjort det :-)
Skidegodt gået med dit første indlæg her på forummet lsjlars!

Du besvarer en næsten 2 år gammel tråd og du giver tips til at begå ulovligheder.

Kan slet ikke vente på at se dit 2. indlæg - haha...
Hva er der galt i at svare i en tråd når man først ser den nu. Har masser af ulovligheder i ærmet😀👍
Skrevet af lsjlars på 03 mar 2014 22:32
Har masser af ulovligheder i ærmet😀👍
Og du skal være så velkommen til at beholde dem i ærmet.
LDS er ikke et sted for udveksling af ulovligheder.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Nu ved jeg ikke hvordan du havde tænkt dig at gøre det (og det ved du tilsyneladende heller ikke).. Men mit bedste bud er at du ikke selv kan ændre på det..? Ringer jeg til TDC, kan jeg ændre pakke via telefonen på 10 minutter, så jeg går ud fra at det er styret via boksen du har i stuen, og ikke via boksen ude ved vejen... Det samme gælder hvis du har optage funktion, og skifter din boks, så kan du ikke optage /spole, før du ringer til TDC og oplyser at den nye boks er monteret. Efter 10-15 minutter og en genstart af systemet, virker funktionen igen.. Derfor er mit bedste bud, at det er boksen som du modtager fra TDC der styrer din pakke, og det derfor ikke "bare lige" er noget du laver om..

Og så lige en ting mere.. Hvis du roder i skabet ude ved vejen, og laver ballade i den, hvad tror du så lige det koster dig, når hele centralen slår fra?? Jeg vil skyde på at du nok skal en tur i banken og tage et lille lån, da det ikke er helt billigt isenkram TDC ligger og leger med

Og nej, jeg syntes bestemt heller ikke at det er iorden at "køre på frihjul" og lade andre tage regningen, det er min personlige mening


Mvh. 
Olsen
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis