højre bagdør er gået i baglås

Hej..
jeg har en daewoo matiz 0.8 som har en bagdør der pludselig ikke kan åbnes selvom den er låst op. den er dermed ikke sat i børnelås.
højre fordør kan åbnes og jeg kan dermed komme ind til boltene der spænder bagdøren fast til bilen. Kan det evnt hjælpe at skrue dem af?
Jeg har prøvet at skrue panelet af men det kan ikke lade sig gøre. nogle der har en løsning?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan være en forbindelse inde i døren, der er faldet af, hvorfor ud ikke kan påvirke udløsermekanismen.
Det kunne være en god ide at pille døren af og komme til at komme ind bag beklædningen og se, hvad der sker eller ikke sker i det indre.

Med venlig hilsen
ktm

 

Hej med dig,

Har været Daewoo mekaniker i længere tid....

Det kort af det lange, Daewoo har nogle lorte dårlige låsemekansimer!

problemet er 99,99 er fjeder der er rustet/tæret over hvilket gør at en pal/pind står i midtererstilling hvilket den ikke skal!

Løsning 1. stk ny mekanisme masser af talmodighed!

Det er umuligt at pille døren af så glem det!

Det du skal er at pille inderbeklædningen af hvilket ikke er nemt når døren er lukket og så finde den pal/pind og flytte den til den ene rigtige yderste position!

det er 1000% sikkert at dit daewoo værksted kender fejlien og kan åbne og skifte mekanismen for omkring 1 times arbejde...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis