Hvidevarer, hvor?

Hej

Skal til at købe nye hvidevarer. Vi skal have alt, køl, ovn, opv, emf, kogeplader.

Hvor køber medn det billigst. Har selv fundet WWW.EL24.DK og www.whiteaway.dk

Men findes der andre steder der er billigere. Jeg ved det måske er muligt at finde de enkelte ting hos forskellige forhandlere, men orker det næsten ikke.

Hvorfor er en emhætte egentlig så dyr når det skal være med ekstern motor?

Ha en fin dag,
mvh

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
emhætter er også dyre med intern motor, med mindre det er en skrammelmodel.

har købt hos whiteaway, de har overholdt alle deadlines.

eneste der var lidt trælst var at næsten hver eneste ting kom med hver sin fragtmand ...
Jeg gjorde det, at jeg fandt ud af, hvad jeg ville have, og fandt de billigste priser på nette. Så gik jeg i punkt1, hvor jeg fik de samme varer til samme pris som på nette (det var lige punkt1, fordi jeg havde et tilgodebevis til dem). Jeg gav 450,- for levering af det hele.

Så skal du handle for meget, og du på forhånd ved, hvilke modeller du vil have, så er der en god chance for, at du kan få en god handel ved en "fysisk" butik fremfor på nettet.

Andre steder med priser er www.skiftselv.dk og http://www.fleggaard.dk/ (har ikke handlet de to steder, så kender ikke til serviceniveauet).
Ok tak skal i ha.

Jeg vil prøve hos min normale "pusher" i Silkeborg.
Ham har jeg købt rigtig meget hos de sidste mange år(til venner og bekendte). Jeg syntes bare
ikke helt han har kunne være med på priserne, eftrhånden som disse internet butikker vokser.

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Jeg har handlet et par gange med skiftselv.dk.
Det har begge gange fungeret helt perfekt, med god orientering om "slagets" gang.
Giv ham din liste, så tror jeg også du kan forhandle med ham.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis