Fjern betjening til B&O, Beolink 4.

Min fjernbetjening til B&O har fået en defekt knap. Jeg har lokaliseret fejlen, og nu er det store spørgsmål:
Hvor kan jeg købe reservedelen?
Det er naturligvis et Lav Det Selv projekt, så det er ikke en klog fætter, der kan udfører arbejdet, jeg søger.

Dimsen jeg mangler:
Når fjernbetjeningen skilles sidder der under gummiknapperne en gennemsigtig plade, hvori kontakterne sidder. Det er inde i denne, hermetisk lukkede, plade den defekte kontakt sidder. Det er, så vidt jeg kan se, ikke muligt at skille den ad og rense kontaktpunkterne.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har selv reperaret en B&O fjernbetjening hvor 80 procent af tasterne var gået i stykker , men det var så en gammel en , så ved ikke om det er den samme der sidder i . men jeg har reperaet den gamel b&o fjernbetjening ved at tage de taster , ikke dem du trykker på , men dem der sidder mellem selve taste og selve print pladen på fjernbetjening. dem har jeg så taget fra en gammel mobil telefon , og været lidt kreativ med at fastgøre den på printet, vupti så havde jeg en fjern betjening der kørte. hvis ikke så lad mig høre ,, så ser vi på det

På forhånd tak :)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis