PUCH MAXI PLUMB TobiasW 74 2860 17-11-2009 21:19 Hej jeg vil gerne have plumben ud af min puch maxi k hvordan får jeg den næmmest ud og kan jeg få den ud uden at ødelægge den..vil nemlig gerne køre bane kørsel 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Chr. 2419 5700 17-11-2009 22:04 Jeg tager chancen og risikerer at rette bager for smed. Og at blive udråbt som et stort dumt svin. Det lever jeg så med. Så vidt jeg husker fra dine andre spørgsmål til denne 1983 Maxi, så efterlader du ikke mig med det indtryk, at den egner sig til banekørsel. Nærnere lidt gaderæs. Da vi her på LDS ikke hjælper til med ulovligheder får du ikke råd og vejledning til tuning fra mit tastatur. Chr. Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.
TobiasW Trådstarter 74 2860 17-11-2009 22:08 jamen den kan sagtens køre bane løb...det har jo intet med aldern at gøre..der er jo fx også baneløb for vetaran biler..kopenhagen grandprix fx