Carport til skur

Jeg har en carport, hvor der er lavet et skur i den ene ende. Jeg skal igang med at forlænge carporten, da jeg mangler et sted at have barnevogn mm. stående, og det vi jeg så bruge det først fag fra skuret til. Problemet er blot, at der er ståltag på min carport, som en gang imellem skaber kondens, hvilket jo ikke er optimalt, hvis man skal opbevarer ting derinde. Hvordan kan man undgå dette?

Det skal lige siges, at carportens ene side er en mur, mens den er åben til den anden side. Planen er at aflukke det første fag med brædder på tværs, så der kun bliver åbent fra siden.

Har også overvejet at isolere faget, men er det ikke nytteløst, når der ingen varmekilde er og gulvet blot er de nuværende fliser, som ligger i carporten?

Mvh
Martin
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Min erfaring med at isolere noget lignende er rigtig god.
Det har nedsat eller fjernet tendensen til kondens. Jeg har forsøgsvist haft grabberne oppe bag isoleringen og erfaret, at der ikke kommer kondens. Det kan være jeg har været heldig de gange jeg har gjort dette.
Jeg ved at mange vil give mig på puklen for at påstå noget sådant, men det fratager mig ikke min glæde over at være sluppet af med det kval.
Skal det være mere efter bogen, skal der undertag i, men det er jo ikke særlig snildt på et eksisterende skur.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis