Vac-U-Form fra mattel

Jeg ved godt det ikke er et værktøj men et legetøj, men forskellen er jo ikke så stor

Jeg er faldet over denne sjove ting på nettet, det er et stykke legetøj fra 60erne, damn jeg er bare født for sent. Dette stykke legetøj ville jo have 0,001% chance idag med alle de regler der er Børn kunne jo komme til at brænde sig og få en lille vabel

Her er et link fra youtube

Sidst men ikke mindst skal man jo huske det ikke er til at kopiere legetøj med, bare til at lave en sikkerheds kopi

Syntes bare lige jeg ville dele dette stykke fantastiske legetøj med jer andre

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja uha da, det ville da virkelig gå galt i vore dage for en del af ungerne. Men det var da en sjov dims.

V.h.  Håndværkeren
Som jeg ser det så er det da bedre de lærer det som små at varme ting giver vabler end som voksne

Skrevet af DangMan på 17 nov 2009 11:07
Som jeg ser det så er det da bedre de lærer det som små at varme ting giver vabler end som voksne
Det vil jeg da give dig fuldstændigt ret i, men i vores kontrolerede verden hvor børn anbringes på instituation fra de er et år gamle, og kun ser deres mor og far som trætte medlemmer af familien til hverdag. Tror jeg det er de færreste der får muligheden for at afprøve noget så "Farligt"

Thermisk pædagogik er selvsagt dybt uacceptabelt i en verden, hvor alt andet end at sidde på en tommetyk madras og trille med bordtennisbolde anses for højrisiko.
Godt jeg blev født inden denne tendens kom på mode, og at jeg er for tungnem til at huske på det, når jeg leget med mine sønner.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

"Thermisk pædagogik" WAhahaha thats funny
Ja jeg er også glad for at mine forældre ikke var så pyllerede, jeg var ikke gammel da jeg stod med en boremaskine første gang

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis