kørelse under 18år i bil??

heej. jeg har et spørgsmål om hva' straffen er for at køre i bil på vejen når man er under 18år. ?? passer det at man kun får 2500kr,- i bøde..? eller er det som at køre på pocket bike hvor man får 5000kr,- bøde og frataget sit kørekort til man er 21år?? (mener jeg nok )

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det mindste er bøden eller straffen.
Det der betyder rigtig meget er at du får skylden for al skade der sker og selv skal betale, måske modpartens bil til flere hundrede tusinde og nogle dræbte mennesker til flere millioner krone hver plus anden personskade til måske millionbeløb.
Selv vil du ikke få nogen erstatning for din egen skade, hverken på bil og krop.
Det er en skidt ide, i det hele taget at omgås.

Med venlig hilsen
ktm

 

Kloge ord fra ktm....

Oven i hatten, burde man så ha´ et par på lampen, sådan i overført betydning,  fordi man ikke respekterer andres liv og førlighed og skider på demokratisk vedtagne love og regler.

Altså... man er en latterlig nar hvis man gør som beskrevet i indlæget, mere er der ikke at sige til det!!

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hej hehe Hva med at svar på hans spørgsmål . er det ikke det det handler om her på siten.

Ja det er samme straf som at køre pocket bike-
Jo, jo da... men det vidste vi, at der nok var én der skulle få lyst til at gøre....

Men måske er det så bare ikke den eneste straf.... en evt. millionregning der forfølger dig resten af livet er jo ikke ligefrem noget at spøge med.

Hvis du så samtidig skal gå rundt med tanken om, at du fordi du skulle spille smart og beskæftige dig med noget du ikke har forstand på, måske har slået andre mennesker ihejl, ja det er jo også lidt af en byrde at bære rundt på.

Ikke fordi jeg skal beskylde nogen for at ville gøre det som er beskrevet i indlægget, men der er vel en grund til at man spørger til den slags, ud over ganske almindelig nysgerrighed ikk´?

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

mange tak for svarene det var mere fordi jeg kendte nogle under 18år som køre rundt her på landet. så tænkte på hva' de ville få i straf.. men mange tak!!

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

Annonce
Så har du en stor og hellig opgave for dig her i livet, og det er at forhindre sådanne fjolser i at fortsætte med deres dybt åndssvage adfærd.
Jeg kunne da heller ikke tro, at det var dig, der var så inderligt tåbelig!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af lasse2116 på 15 nov 2009 12:01
mange tak for svarene det var mere fordi jeg kendte nogle under 18år som køre rundt her på landet. så tænkte på hva' de ville få i straf.. men mange tak!!

Hmm. Skulle den unge mand ikke have et diplom !
ÅRETS STØRSTE LØGNER


håndværkeren: jeg ved ik' hvad fa' en fed idiot du er? :S ...men jeg har/ik kørt/e i bil på offentligvej... men kender bare nogle der gør det!!! hvis du har en hjerne som du nok har glemt for lang tid siden ville du forstå det...

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

Rolig nu Lasse... vi er glade for at du er en fornuftig ung fyr, der ikke ønsker at slå sig selv og andre ihjel med tåbelig adfærd.... tak for det.

Og giv så lige de tåber du kender et ordentligt spark i røven og forklar dem, at de ikke er seje, men opfattes som latterlige narhatte af stort set den samlede befolkning

Håndværker... vær nu lidt flink...ikk´?

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Det kunne være sjovt at lave en afstemning om hvor mange i dette forum der har gjort det.
Anonymt naturligvis.
Misforstå mig ikke, jeg tager også afstand fra den slags. Men som helt ung tænker man jo ikke helt på alle de konsekvenser som også er nævnt i denne forbindelse..

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis