Billige ovenlys?

Hej Forum!

Skal skifte 8 ovenlys-vinduer (Velux) i sommerhuset og vil lave det hele selv. Har kigget mange(!) hjemmesider igennem, men ikke fundet rigtig gode priser for Velux. Det er som regel bare listepriser?! Er der nogen der kender et godt sted eller to at handle ovenlys, online eller butik?

Hvad med alternativer til Velux? Har hort om Fakro fra Tyskland/Polen? Er det noget?

Skal man udenlands for at finde billigere vinduer? Tyskland? Sveerige?

Tak for svar


Jens.Jensen

Hej Forum! Skal skifte 8 ovenlys-vinduer (Velux)... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Som tidligere nævnt... "nogle kroner" er i dette tilfælde omkring 15.000 Kr., eller halv pris!

Andre end Velux kan sikkert også lave en rimelig kvalitet... f.eks. sidder Fakro på 15 % af verdensmarkedet... det er nok pga. en kombination af fornuftige priser og kvaliteter...

Men der er jo en grund til, at der findes flere fabrikater til forskellige priser
Nogle vil det ene, andre vil det andet...


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hej jbr

Enig med dig i at der er gode grunde til at der findes forskellige firmaer med forskellige produkter til forskellige priser 

Ideen med mit indlæg er netop at finde bedste kvalitet til superpris - ikke specielt let i Danmark, kan jeg konstatere. Men nu prover jeg i marken efter en del tid på nettet

JJ

Jens.Jensen

Er der nogen der har erfaring med ovenlys fra specifikke byggemarkeder i Midtjylland alternativt online handel med samme produkter? God service, gode priser?

Jens.Jensen

Hvilken størrelse og hvor mange skal du bruge ?
Hej Koluda

Det er bare 6 x GGL 3059 M08 + 2 x GGL 3059 M06 og dertil EDW 2000 i str der passer i enkelt installation. Vil dog ikke helt til Sjælland for at afhente, kender du (og alle andre) nogen i Jylland jeg kunne kontakte. Det er til sommerhuset i Henne og derfor kunne et alternativ til Velux være sagen, men ved ikke.

JJ

Jens.Jensen

Jeg ville blot følge op og informere, at man i dag får mellem 8 og 18% rabat på Velux ovenlys ved kontakt til tømmerhandler i det jyske ved køb af 6-10 stk. Mest når man køber andre materialer samtidigt. Er der nogen der har lign erfaring med rabat på bl.a. Velux?

JJ

Jens.Jensen

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis