Problemer med lyden på dr.dk tv

Jeg har skruet ned for lyden på den bjælke der er under skærmen, og nu kan jeg ikke skubbe den tilbage igen. dvs at der ikke kommer noget lyd.
Jeg har prøvet at genstarte computeren,men den er stadig skruet helt ned, når jeg åbner dr tv igen.
Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?


Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Var ude for det samme tidligere på ugen, hvor jeg kørte på mobilt bredbånd et sted med dårligt signal.
Da jeg kom hjem til mit eget netværk, var der ikke noget problem.
Har du dårlig dækning?

Det er også mobilt bredbånd jeg har,syntes ikke jeg plejer at have problemer med dækningen.

Det kan være jeg bare skal være tålmodig,så løser problemet måske sig selv.


Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Har lige været hjemme hos en ven,så skulle jeg jo lige prøve på hans computer.
Det var det samme, når først jeg har skruet ned kan man ikke skrue op igen... Mærkeligt.

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Slet browserdata, cookies, det gør du fra menuen Sikkerhed
eller prøv med Kompatibilitesvisning, den er lige til højre for adresselinjen,
den er også i menuen Funktioner

mvh
Prøv at åbne mediaplayer og se om volumen kontrollen deri også er skruet ned.

bruger du IE eller Firefox?

Jeg har altid problemer med at få video til at virke på DR. Det kører ad h.. til. De burde godt nok gøre det lidt mindre stift..

Jeg har firefox, har lige prøvet at åbne dr.tv via den. men det kunne slet ikke åbne siden.

På medieplayer er der ingen problemer med lyden.

Sidst jeg havde bøvl med dr.tv ventede jeg bare rigtig lang tid inden jeg vendte tilbage til siden, og så virkede det igen.

Det kunne være jeg skulle væbne mig med tålmodighed, så reperere den måske sig selv igen.


Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Har du lyd på andre ting på din PC?? Kan du f.eks spille en mp3?

Der er en bedre TV afspiller og et bedre format DR streamer ud.

Prøv at installere VLC programmet (det er en bedre afspiller end Windows) og tag tv ind fra dr.dk site.. (jeg kan ikke skrive links her, det er lidt dumt) nå google disse ord beta 264 dr.dk" så finder du et site der har bedre links til de forskellige programmer.

1. installer VLC
2. Find de tv PROIGRAM DE VIL SE PÅ SIDEN nævnt ovenfor.
3. Kopier linket ind i VLC ved at taste Ctrl+N så "streamer" TV programmet.

Bornholm er et dejligt sted.
Det har ikke noget med internetforbindelsen at gøre. Det er den der klamme windows media flash player kombineret med DRs forsøg på at beskytte deres programmer mod kopiering der stinker. Det har aldrig virket ordentligt. Det samme gør sig i øvrigt gældende for tv2 sputnik, selvom man tilmed betaler for det.

en måde at løse det på, er at gå ind på programmets hjemmeside. altså dr.dk/PROGRAM.

Fks. hvis du vil se frilandshaven, så gå ind på dette link. Da bliver programmerne af en eller anden grund afspillet i en anden player som virker! link: http://www.dr.dk/DR2/Frilandshaven/20050809124922.htm
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis