Problemer med lyden på dr.dk tv

Jeg har skruet ned for lyden på den bjælke der er under skærmen, og nu kan jeg ikke skubbe den tilbage igen. dvs at der ikke kommer noget lyd.
Jeg har prøvet at genstarte computeren,men den er stadig skruet helt ned, når jeg åbner dr tv igen.
Er der nogen der har en ide om hvad der er galt?

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Jeg har skruet ned for lyden på den bjælke der er... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Mange tak for hjælpen alle sammen.

Jeg benytter klyp.s fremgansmåde,og så virker det bare

Med venlig hilsen RH

Jeg har forstået det sådan at de på DR prøver at opstarte andre og bedre formater end netop Windows wmv format. Derfor H264 formatet, som nu sættes ind på hele sendefladen. Det spiller bedst med VLC programmet.  Tjek det ud hvis du har lyst ..

Bornholm er et dejligt sted.
RH, fedt det virker. Kom i tanke om at du også kan gå her ind: http://www.dr.dk/Podcast/A-G.htm og hente alle deres egne programmer og radioprogrammer ned på disken. dermed kan man afspille dem i VLC eller hvad ens ynglingsplayer nu er .. eller se et afsnit af viden om i toget og ander steder der ikke er internet ..

Finn Bjerke, er det stadig ikke kun live udsendelser? kan man også hente gamle udsendelser i det format? har prøvet det, og kvaliteten er meget meget bedre end wmv. Har dog kun kunne få det til at virke på linux!
VLC kan optage de ting man ser men det er LIVE udsendelser som du så rigtigt siger, men de er på vej. VLC har en optage knap og så har man pludselig en videooptager.. Jeg kan ikke linke på denne side her, men der er også direkte links til Linux. I Linux er det vist VLC der funker bedst. I Ubuntu er der en god guide hvis du søger på

Google dette:
freedomnotbeer vlc

Lige en sidste melding på problemet.
Så virker dr.dk tv igen, jeg har ikke gjort noget, andet end at vente.
Det er da mærkeligt.

Med venlig hilsen RH

Nej det er ikke så mærkeligt, deres system er generelt ustabilt. De sender også i det nye format H264, som har bedre kvalitet. Google evt dette

H264 dr.dk og kopier link ind i VLC eller et andet program der kan afspille streaming TV. VLC skulle være bedre end de andre til at optage udsendelser, slå avanced controls til og tryk så på den røde optage knap.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis