Flytte håndtaget ned?!

Halløj handy people!
Jeg har netop modtaget mit nye Electrolux fryse/køleskab! Det ser rigtigt fint ud!! Dog har jeg netop fået øje på, at køleskabshåndtaget sidder øverst på lågen ...hvilket ikke er så smart, da skabet skal op og stå på en høøøøj hylde!!
Er det overhovedet anbefalelsesværdigt og muligt at genmontere håndtaget nederst på lågen?!
Glæder mig til at høre jeres mening!

-Stine

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Alt kan jo lade sig gøre... men det ville jo være lidt smart, hvis man kunne se et billede af skabet, så man kan danne sig et indtryk af, hvad der skal laves om på for at flytte håndtaget.

Så frem med kameraet du og vis os skabet

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Orv ja, billeder er en god idé! Her er tre af slagsen

-Stine

Skabet er i øvrigt et Electrolux INTUITION ERD18001W...

-Stine

hvad med den øverste håndtag.(fryseskabet?

i forbindelse med håndtags flytning. er der mogle "propper" med til at dække
skruehullerne.?
Hmm, nej desværre ingen ekstra propper Fryserhåndtaget sidder nederst på lågen, som det helst skal...

-Stine

Annonce

Ja, men det er jo lige til.

Ud med de 2 skruer i håndtaget.

Af med håndtaget.

Hvis det eneste du ser er 2 små huller i lågekanten, er det ikke noget problem at flytte håndtaget.

Hvis der skulle være en udfræsning/fordybning i lågekanten, hvor håndtaget sidder (hvilket jeg ikke tror der er) kan du ikke flytte det, uden at det kommer til at se lidt småtosset ud

Ellers flytter du det nedad,til der hvor du synes det skal sidde, sørger for at det sidder lige, holder det der og mærker op gennem hullerne på håndtaget vha. en tush eller lignende.

Så skal der bores 2 huller hvor mærkerne er. Max. 2-3 mm, tror jeg. Endelig ikke for store huller, da  jeg regner med at skruerne der sidder i skabet i forvejen er selvskærende, så dem kan du bare bruge igen.

Så skruer du håndtaget på igen i den nye position.

Hullerne foroven, kan du dække med enten hvid silikone eller de der små hvide propper man bruger på skruerne på feks. IKEA saml selv skabe.

Håndtaget på fryseboksen kan du jo ikke flytte, men den skal man vel heller ikke i så tit

Med venlig hilsen

Jan

Så det du siger er, at man bare kan bore i lågen, uden at der sker noget ved det?! Det lyder godt! Tusind tak for den fine brugsanvisning - den vil jeg prøve at følge slavisk!! Og nej, fryseren skal man ikke i så tit forhåbentlig... hmm... har godt nok et stort forbrug af is, men altså

-Stine

Nemlig, det kan du sagtens.

Isen kan du jo bare stille i køleskabet... så bliver det softice, men det smager jo fortrinligt

Med venlig hilsen

Jan

Tihi

-Stine

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg