HJÆLP TIL JULEDEKORATION!!

Hejsa Jeg har taget en beslutning i år,om at jeg skal lave vores adventsdekoration. Min svigermor laver den normalt, og med god grund, for hun er super dygtig, men jeg vil prøve i år. Jeg har dog et problem. Min kæreste er kommet med ideen, og den er jeg med på, men ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe projektet an. Den skal selvfølgelig have de 4 lys. De skal stå i forskellige niveauer på et stort rundt fad. Selve pynten skal være som at kigge på en skovbund med nyfalden sne. Pynten er jeg ikke se bekymret over, men har ingen anelse om, hvordan jeg få lysene til at stå i forskellige højder, for at det ser "naturligt" ud? Forestiller mig noget mos som underlag for resten af pynten, og som lysene skal stå fast i, men ved ikke med højderne.. Nogen, der kan hjælpe mig her?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lav 4 stk. firkantede klumper ler i forskellige højder.
Lav huller til lysene.
Sæt lidt træpinde/grillspyd mellem lerklumperne, så de holder hinanden.
Klip noget hønsenet til, form det over hele fadet... det er din bund.
Husk at der skal være huller til lysene i nettet! Men måske passer hullerne i nettet lige over hullerne i lerklumperne!! 
Pynt hele herligheden med mos, små grankogler, lidt visne blade og grene og giv det et drys spraysne.
Evt. hvide lys med røde silkesløjfer omkring lyset nede ved skovbunden.

Vupti.... svigermor bliver imponeret

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Hej jbr Tusind tak for svar. Det var mere enkelt, end jeg lige kunne regne ud. Sådan kan det gå, når man ikke er så frygtelig kreativ Jeg vil straks gå igang med at finde diverse pynteting og materialer og håbe på, jeg kan imponere svigermekanikken Hilsen Camilla
Det skal nok lykkes.... og så kunne vi måske få et billede af dekorationen her på siden?

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis