Bordplader

Hej Alle !
Har bordplader i mit hus lavet i beton, både i køkken og badeværelser. Mit problem består i at holde bordplader pæne. Specielt i køkkenet er det svært at holde. Kan de evt. behandles med vandglas så det holder sig pænt ? Kan vandglas poleres, så det nærmest skinner eller skal man bruge eks. en lak og kan denne poleres ?
På forhånd tak !

Finn

Finn E

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nu kommer det meget an på hvad den tidligere er behandlet med , lak er en udmærket løsning , men hvis den tidligere er behandlet med olie eller voksprodukter kan det ikke holde
Den er ikke behandlet med hverken olie eller voks. Den har på et tidspunkt fået en sten forsegler af en art, men jeg havde tænkt mig at give den slat syre før end jeg gav den lak. Hvad mener du mht. at polere, kan man give den et lag så den står pæn blank ?

Finn E

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
det kan du godt , men regn med at den skal have 2-3 gange med et tyndt lag
har selv gjort det , der brugte jeg skibslak , men ved ikke om det er det bedste til det , her blev den ihvertfald god
men spørg i din lokale malerforretning , de ved en del mere om hvad der er bedst og få en med et højt glanstal hvis du vil have den til at skinne
Tak for det, det vil jeg prøve !

Finn E

Jeg ville nok prøve at se efter en sten olie, en til granit og marmor, da de er meget lig.

Ellers har jeg god erfaring med farvehandlen i give, god service og gode priser.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også