hej nicolai-s
Glad for at se en der har samme opvasker som mig, mindre glad at du også har et problem med den - ligesom mig
Jeg ved ikke hvad de forskellige ledninger gør,
jeg ved ikke om du har haft "huset" med flamingo flyderen skildt ad, men kan fortælle at der sidder en kontakt med en lang arm derinde som bliver aktiveret af flamingoen hvis den stiger
Man skulle tro at grunden til at der er 3 ledningerne, er fordi strømmen løber til et sted hen når vippekontakten ikke er aktiveret og et andet sted hen når vippe kontakten er aktiveret...
Mit spørgsmål (hvis jeg må være så fræk) til dig vdr. BEKO opvaskeren - i beholderen man kommer salt i (den kan ses hvis man kigger under opvaskerens bund) på siden af saltbeholderen, der sidder en beholder med en masse slanger til (ca 3 hvide slanger tror jeg)- er beholderen i din BEKO også fyldt men en brun ulækker væske/masse ?
((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Min beko vil ikke starte - der lyder en summen, et klik fra et relæ,,, så går der 5-7 sekunder så siger det klik igen fra relæet, og derefter sker der absolut ikke en disse - dvs normalt vis ville der være blevet hentet vand ind/åbnet for vandet.
Grunden til at jeg er her.
mvh Tonni