topstykke

hej jeg ved godt det lyder dumt men ved ikke så meget om det..hvorhenne skal man slipe på det topstykke..nogle der kan hjælpe
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Som udgangspunkt skal der ikke slipes på et topstykke, med mindre der er tale om ældre skibsmotorer, der sliber man ofte A-stativet og topstykke sammen, så de kan samles og være tætte uden pakning.

PS. Hvilken knallert er der tale om?

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

PÅ HVAD for en knallert?

Det lyder i øvrigt som der er en der er ved at få en standart til at køre lidt for hurtigt til offentlig vej. Det må og vil vi ikke hjælpe med her inde.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

PUch maxi..nej det er til bane kørsel
Du vil aldrig få glæde af at planslibe et topstykke til en Puch Maxi, det skal værre så nøjagtigt at det kan du ikke selv, når du skal bruge den til banekørsel, så fjern plumpen i stedet og dys den om, det vil du få glæde af.
MVH
Leif
En PLAN nedslibning af topstykket giver en højere kompression og et let forbedret bundtræk og ingen topfart. Tag et spejl og vandslibepapir først korn 400 og så korn 1000. Drej topstykket hele tiden så det ikke bliver skævt. Efterlad en eller to tiendedele. Eller - meget bedre - find en, der har en drejebænk...

Vh Kent T

 Kent Thomsen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis