Dantherm ventilation HRV5

Har i dag fået et tilbud på sådan et anlæg af en ventilationsmand som også er Nilan forhandler. Er der nogen der kender til Dantherms produkter. jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge. valget står mellem Nilan comfort 300 eller  HRV5 prisen er stort set den samme men, Danthermen er med hygrostat og kan indstilles til at køre når luftfugtigheden er over det man har indstilt den til. hvorimod Nilanen kører hele tiden.
hvad skal jeg vælge? jeg har hørt positivt om Nilan comfort 300 man kan ikke finde meget om Danthermen.

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Har i dag fået et tilbud på sådan et anlæg af en... Vis hele indlægget
77 svar
 Følg tråden
Der er 70 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kan ikke forstå I ikke kan sove når den kører på trin 3. Det kan vi sagtens. den kan svagt høres hvis man lytter efter og det ikke blæser ude. men det er da skønt på trin 3 om sommeren
Yes, det har kørt uden problemer siden da. Har sendt ovenstående billede til Dantherm for at høre dem ad.
Til interesserede,

Jeg har fået rigtig gode og seriøse svar ved henvendelse til:

Jan Offersen

Technical Supporter



Dantherm Air Handling A/S

Marienlystvej 65

DK-7800 Skive

Tlf: 96 14 47 87 (direkte)

E-mail: [email protected]

Hundefar

Hej Hundefar

Er du intresseret i at jeg køber 2 filtre af dig? Så jeg lige kan prøve dem inden jeg bestiller. Så betaler jeg dig for filtre og porto.

Mvh. Steen Ølgod
Annonce
Hej Steen, Jeg har fået ny computer og har ikke besøgt dette forum i lang tid, så jeg har ikke set din henvendelse her....

Men nu har jeg set den og du har mailet mig så god fornøjelse med filtrene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hundefar

Hej Oliebums,

Hvordan går det med HCH-5 anlægget?
 
Er alle dine gamle rør ordentlig isolerede og i en ordentlig dimension? Vi har nu haft vores HCH-5 kørende den første vinter og vi har ikke på noget tidspunkt oplevet træk eller savnet den varmespiral du har investeret i. Det kunne være interessant at høre nyt fra dit projekt.

Mht. frost, så skal du være opmærksom på hvor du monterer afløb og min erfaring efter en vinter er, at min 600 mm. isoleringsdyne over det mest udsatte sted var nok til at holde systemet frostfrit. Du vil selvfølgelig opleve at anlægget går på defrost, men det er meningen og jo bedre du isolerer jo koldere skal det være udenfor før "DEF" fremgår i dit display. Skriv endelig ind med dine erfaringe kh henrik - Herning 


Hundefar

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis