Genopretning af ludbehandlede lofter.

Hej alle,

Jeg er den lykkelige nyslåede ejer af et hus fra 1986 med ludbehandlet profilloft. Desværre er ludningen udført dårligt med helligdage og steder med løbende lud der giver et meget uensfarvet loft. Den lud der er benyttet er pigmenteret lud.

Mit spørgsmål er så om man kan genoprette loftet med en ny omgang lud?

På forhånd tak
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vil du få ualmindeligt svært ved, da en ludbehandling er gennemsigtig og som sådan aldrig kan skjule fortidens synder. Her er kun to mulighedder, enten at male loftet med maling eller rive det hele ned og sætte et nyt op.

V.h.  Håndværkeren
Det var også det jeg tænkte, men syntes lige jeg ville spørge nogle kloge mennesker før jeg gik igang.

Mange tak for hjælpen!
Hvis det er kloge menesker du søger, så er du landet det forkerte sted. størstedelen af brugene her på LDS. er dejligt halvskøre individder med sans for livet og en go humor
Nu kan jeg se at du har postnr. 7100, så hvis du har mulighed, så prøv at tage ud til grejs, og få priser. Det er en god trælast, der også kan rådgive, se mere her spar3 

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også