Kendskab til Zensehome

Hej. Jeg står og skal til at udskifte EL installationen i min bolig, og er faldet over Zensehome systemet. ( www.zensehome.dk ).

Det virker næsten for godt til at være sandt. Er der nogen der har kendskab til/erfaring med systemet. Og hvad med prisen? Der må være en downside

Lars
Hej. Jeg står og skal til at udskifte EL... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Et nyt alternativ er det nye z-wave system fra QEES som passer i almindelige LK FUGA vægdåser som sidder i de fleste danske hjem. Se mere inkl. priser og levering hos SpareHuset.dk

Desværre kan det først leveres fra ca. ultimo marts 2011

MVH

Bygn.Ing. Thomas Hjorth Nyholm

http://www.sparehuset.dk

 

Jeg fik renoveret et pragtfuldt hus sidste år og har siden haft stor glæde og fornøjelse af Zense Home. Det er præcist så enkelt som beskrevet og ikke een gang har det fejlet på knap 12 måneder. Den allerstørste fordel er at du kan udskifte til ZenseHome efterhånden som behovet viser sig - i stedet for at det på forhånd skal besluttes som en alt eller intet løsning! DET er genialt! Softwaren er OK og nem at bruge... Vi har sikkert alle mange forslag til udvidelser og forbedringer men lige nu gør systemet præcist hvad de lover - og det er nu ikke så galt! Venter dog med længsel på en iPhone app....
Et sidste ord om prisen: Ja, det er ikke billige produkter men sammenlign lige med LK's løsninger! Og tænk lige over, hvor mange år du kan afskrive et godt produkt over fordi det ikke skal udskiftes! Det er hver en krone værd!
Tjaaa
Jeg må sige at Zensehome virkelig har lavet et produkt som kan udfylde de normale behov. Og ja skide smart at installationen kan udbygges efterhånden som behovet opstår. Nu er der jo også sket meget siden denne tråd blev oprettet, og det bliver jo kun endnu bedre når app til iPhone bliver udviklet.


 

Det er ganske smart, hvis bare man ellers har en null leder, hvilket der i mange gamle installationer ikke er. Da der ikke altid er stikkontakt under afbrydere.
Det er selvfølgelig en mulighed. Hvis ikke mellemledningen skal bruges ellers.
Jeg forhandler det... Det er et super produkt og nem at arbejde med... Har ikke noget dårligt at sige om det...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis