Hjælp til navn på musikstykke i tv-program?

Måske ikke lige det rette forum, men jeg er desperat ;o), og det kunne jo være jeg var heldig herinde.....

Jeg har set et svensk tv-program på dansk DR1 fornylig som de kaldte ”FORANDRING PÅ VEJ”, (evt. ”Söderläge” eller ”Tradgard” på svensk) programleder er
Maria Arborgh, det var et svensk program om planter og pergola i en baggård, men det er ikke det vigtige i mit spørgsmål, for jeg vil nemlig høre
om nogen ved, eller kunne undersøge hvilken musik de brugte i programmet?

Det musikstykke jeg er interesseret i er i slutningen af programmet, de sidste 5 min. da man ser hvad det har kostet at omdanne baggården til
en frodig oase, det er en simpel melodi (instrumental?) med et keyboard og en klappemaskine, men det er utroligt iørefaldende, og jeg ville blive meget glad hvis
nogen kunne hjælpe mig med et kunstnernavn og en titel på nummeret.

Jeg ved det er et long shot, da jeg ikke engang har et link til programmet, men jeg har prøvet at GOOGLE det uden held, og jeg har prøvet at skrive en mail til SVT (Sveriges Television), for svar, men de skriver at det er et par år siden at programmet kørte hos dem i sverige, så de kan ikke hjælpe mig, da de ikke gemmer den slags info.

Er der nogen herinde der har set lige det program, og kan regne ud hvilket musikstykke der er tale om?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske kan du få hjælp på denne side...
http://gardener.blogg.se/

Der er en genvej til mail i højre side for oven....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis