Ellefant kondom

Trods de lidt useriøs overskrift, så har jeg faktisk et konkret spørgsmål som jeg håber at få hjælp til.. Lad os antage at jeg her blære, som minder meget om et kondom, men bare er 6 meter langt og har en diameter på omkring 25 cm. I den blære er der en masse huller på størrelse med sandkorn... Hvordan finder jeg dem nemmest? klart man kan holde hele blæren i vand og se hvor det bobler. Man kan spraye med sæbevand og se hvor det skummer, men kan man finder en anden måde?? Kunne man fylde den med røg fra en røgmaskine?? Ville man så kunne se røgen komme ud? Findes der er gasart som man kunne fylde den med som bliver selvlysende i et bestem lys? En væske måske? Håber der er nogen der kan komme med en god ide, da jeg meget gerne vil finde de "gode" løsning.. Mikkel

Lim og dykker - så går det aldrig i stykker.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den gode løsning er en spray med sæbevand. en cool måde er at fylde den med trykluft, stjæle en føler beregnet til en satellit der kan se luftstrømninger. kan du køre med højt tryk kan du se hullerne med et termisk kamera da tryk ændringen vil medføre kulde.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis