hvor kan der købes - fastkarm topstyret 3 fag med 6 glas

Hej
er der nogen der ved hvor jeg kan købe et vinduet der måler ca. B 263 H 132
skal være et fastkarm topstyret 3 fags med 6 glas, min 2 af fagene skal kunne lukkes op i den nederste sektion

Har kikket lidt på nettet men kun fundet noget med 5 glas

Hvis du har et link, ville det være max nice

Hilsen
Dan
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan de alle lave, men du kan ikke finde det, da den typevinduer ikke er blandt de mest brugte.

Jeg ville tage målene med i 2-3 trælasthandler og få dem til at give et tilbud. Og måske snakke med de lokale tømre, de kan sometider lave et godt tilbud.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg ville kontakt din lokale tømrer, og hører om prisen på et parti fra KPK vinduer og døre.

Der kan du få lavet det præcis som du vil have det, uden det koster dig en bondegård, også er kvaliteten helt i top.

Der er dog rimeligt lang leveringstid hos KPK pt. pga. renoveringspuljen, så du skal væbne dig med tælmodighed.

Jeg har lige fået vinduer fra outline, og de ser rigtige gode ud, om de er det spørg om 20 år..
Dem har jeg købt gennem min normale tømre, og han kunne leverer, sætte i og fuge, til samme pris som jeg kunne få nomame ved tømrehandlen.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Outline = storke vinduer de kan bare kun forhandles via håndværkere..

Samme princip som KPK kører med.

kvalitet til en ordentlig pris, uden at betale ekstra for et mærkvarernavn.
Skrevet af Koludabyg på 08 nov 2009 22:49
Outline = storke vinduer de kan bare kun forhandles via håndværkere..

Samme princip som KPK kører med.

kvalitet til en ordentlig pris, uden at betale ekstra for et mærkvarernavn.


Det var jo det jeg har fundet ud af
Men ellers er der jo altid trælasten, de kan (hvis de vil) give lige så gode tilbud som netbutikkerne

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce

Hej

Tak for svar - ringede til JNA Vinduer

de var utrolig hjælpsomme, fik afleveret mine mål, og modtog en ok pris

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis