Kan ikke åbne opvaskemaskine

Hejsa. Jeg kan ikke åbne opvaskemaskinelågen mere end 25 grader. Det er en siemens se24m274eu. Måske har en af knægtene været oppe at stå på lågen sidst den var åben eller den er måske blevet trykket af døren til vaskerummet. Det er gæt, men jeg tror altså at hængsel eller dør er beskadiget i den ene side. Brugervejledningen fortæller ikke hvordan man kommer ind og ser på hængslerne og så vidt jeg husker koster en siemens-tekniker hurtigt 800,- pr. time. Hvor finder jeg en beskrivelse af hvordan man skiller maskinen ad? Eller skal jeg lede efter en billigere tekniker?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mhhh... først må du hellere lige tage og løfte knægten ud under den kolde bruser, så han kan lære at holde fødderne fra din opvaskemaskine, ellers er det jo spild af tid at reparere den...

Nå, spøg til side... træk dyret ud, og skru den fra hinanden.
På et tidspunkt kommer du frem til hængslerne.

Så retter du tingene og samler igen... let.

Nå, måske ikke så let... pas på med de skarpe kanter der er på siderne i samlinger osv.
Jeg fik nogle skrammer og ridser da jeg sidst havde min opvasker splittet ad, for at rense pumper mv.

Men det er altså ikke raketvidenskab, at skille en opvasker ad... se bare... jeg kan finde ud af det og jeg er ikke raketingeniør

Og jeg kunne også samle den igen... og den virker stadig

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis