Fejlscannere

Hvis man søger på "VAG Scannere" i google, kommer der en del internet butikker der har håndholdte scannere til fejludlæsning på (i dette tilfælde VAG) biler. De svinger fra simple maskiner der viser et nummer og man skal så slå fejlen op i et katalog, og til mere avancerede modeller der kan alt muligt fancy. De billigste koster ca 500 og i den dyre ende ca 2000. Er der nogen der har erfaring med sådan nogle? Kan de hvad de lover eller er det bare noget upålideligt bras?

(Kender ikke link-reglerne her, men en søgning på ovenstående giver 3-4 resultater til danske butikker/netshops)
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke lige de scannere du skriver om, men har selv købt et OBDII-USB kabel til FORD.
Kablet klikkes i OBDII stikket som sidder i bilen og proppes i en LapTop, hvorpå man først har installeret den medfølgende driver og diagonstic program.
Vupti, så kan du diagnosticere din Folkevogn...

Jeg gav ca. 175 Kr. inkl. forsendelse fra Tyskland.
Det du skal lede efter er noget i den her stil:
 http://cgi.ebay.de/OBDII-Kfz-Diagno...4a9b85bdc1

Skal lige sige, at jeg har haft stikket i 1 år, og har ikke brugt det endnu... men jeg har jo så også en FORD
"Old FORDs never die.... they just go faster"... sådan en T-Shirt havde jeg i gamle dage, da jeg kørte FORD Capri.... 1981 var det

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis