ledning til PH lampe

Hej,

Er kommet i den heldige/uheldige situation at jeg er flyttet og grundet min store stue og alternativ måde at placere spisebordet, er ledningen til min PH kuglelamel omkring 1m. for kort. Nu lyder den nemme løsning jo på bare at rykke mine møbler lidt, men har en helt speciel plan med det hele, så det bliver vitterligt kun sidste løsning hvis andet ikke kan lade sig gøre.

Hvordan filan skifter man sådan en selv? må man overhovedet det? da det nu er et gør det selv forum, vil jeg jo gerne slippe for en elektriker regning..

p.s.
Hvilken type ledning skal man købe?

På forhånd tak.

Mvh. Kim
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja selvfølgelig må du da skifte ledningen på din lampe, og så vidt jeg husker så er PH` lamper med stofbetrukkede ledninger. Dem kan du købe i næsten enhver lampebutik, de er måske ikke helt billige men det er faktisk den bedste form for ledning til lamper der skal hænge i selve ledningen. Husk at stoffet på ledningen skal helt ind og spændes fast i fatningen.

V.h.  Håndværkeren
Her har du en lille film:

http://www.dr.dk/DR1/Goer_det_selv/Carstens_favoritter/Uds_16/20090917155523.htm
Hej alle,

Bare rolig, har ikke tabt interessen. Har simpelthen bare haft så travlt at jeg ikke har haft mulighed for at komme på internettet.

Jeg takker af hele mit hjerte for hjælpen, det ser ud til jeg godt kan ordne dette selv

Igen, mange tak for de gode og hurtige svar.
Annonce
Synes ikke jeg kan afspille den video i dit link pokemon. Den åbner en pop up, men siden er tom. Hmm :-/
Ahh, fandt ud af det. Kopierede linket ind i windows media player. Så fungerede det.
Har billig sort stofledning til salg, hvis du ikke har købt.
Ups ... sender min anbefaling af LampeExperten.dk, hvis ikke problemet kan løses

LouiseL
Mon ikke det er løst for længe siden, tråden blev skrevet første gang d. 5 Novenber 2009 og afsluttet d. 9 December 2009
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis