Nå hvad syntes i om Boxer og de nye gratis tv kanaler ?

Ja som overskriften lyder.
Er folk kommet sig over overgangen til et rent digitalt tv sende net og får i nydt at DR sender programmer i HD ?
Hvad syntes i om at man nu kan modtage en række kodede kanaler med en alm antenne ?

Jeg skal være den første til at indrømme at jeg da har set en hel del tv siden det kom i luften. jeg har brugt næsten 4 timer for an skærmen i ugens løb. hvor af de 3 timer og 45 minutter er brugt på HD. (det er meget tv for mig).

ps. det er ren personlig (NØRD) interesse.

Jacob
Ja som overskriften lyder. Er folk kommet sig over... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Som jeg erindrer blev der her på LDS for tid tilbage rejst tvivl om en lille udendørs aktiv DVB-T og DAB antenne som denne her type kunne levere tilfredsstillende input, når der også kom MPEG4 signaler.
For eget vedkommende kan jeg aflive den tvivl. Aktuelt modtager vi ca. 150 kanaler fra hhv. Danmark og Sverige, hvor langt hovedparten naturligvis er kodede. Men blandt de ukodede og kodede vi har adgang til er der både MPEG 2 og 4 incl DR-HD, som alle modtages med tilfredsstillende kvalitet og styrke (idet der enkelte dage kan ses lidt pixel fis på nogle af kanalerne sendt fra Sverige).
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis