Ja som overskriften lyder.
Er folk kommet sig over overgangen til et rent digitalt tv sende net og får i nydt at DR sender programmer i HD ?
Hvad syntes i om at man nu kan modtage en række kodede kanaler med en alm antenne ?
Jeg skal være den første til at indrømme at jeg da har set en hel del tv siden det kom i luften. jeg har brugt næsten 4 timer for an skærmen i ugens løb. hvor af de 3 timer og 45 minutter er brugt på HD. (det er meget tv for mig).
ps. det er ren personlig (NØRD) interesse.
Jacob
Ja som overskriften lyder. Er folk kommet sig over...
Vis hele indlægget