spiser mus mus?

Dette er måske ikke det rette forum, men men..

Jeg satte en musefælde op på loftet i forgårs, og da jeg tilså fælden i dag var der en mus i fælden, eller rettere sagt 3/4 mus.....

Et eller andet har spist en god luns af den døde mus, og mit spørgsmål er spiser mus mus?

hilsen Arneen

<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
Dette er måske ikke det rette forum, men men..... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jo mus kan godt spise hinanden. Så et program på animal (Uncut and untamed) for en lille uges tid siden. Der var der et område i australien,- på størrelse med Texas der var blevet overrendt af mus (grundet forskellige årsager). I øvrigt meget interessant at se. Der var hjemmevideo optagelser af det,- der var så mange mus at de på en går præsterede at slå 700 grise ud af 1000 ihjel i stalden ved at spise af dem. De ryddede gården for ALT spiseligt og var over det hele og ødelagde alt.
Da der ikke var mere naturlig føde, begyndte de at spise hinanden,- både levende og døde! Så jo, de spiser hinanden.
Man er i australien, i forbindelse med musseplager begyndt at forske i en virus, der kan stoppe plagen af mus. http://www.animalrights.net/articles/2003/australia-looks-to-genetically-engineered-virus-to-stop-mouse-population-explosions/

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Havde glemt at jeg havde sat mussefælden i sommerhuset, og var væk fra det i 14 dage. Da jeg kom tilbage var der sort af spyfluer, jævnt klamt. Så havde det været bedrer hvis en anden mus havde spist den første der gik i fælden ;-)

Green

Jeg er ret glad for mine katte!
Så er der ryddet pænt op, højst en galdeblære vidner om dramaet!

Med venlig hilsen
ktm

 

Jacko,

det var da en beroligende vinkel, tror jeg nok..

Og til KTM, børnene plager om at få en kat, så deeeet.....

Hilsen Arneen

<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
Annonce
Kan anbefale rundstrikkede Nordvestsjællandske Jagtkatte, der tager mus, rotter, mosegrise, muldvarpe, edderkopper, fugle og meget andet godt.

Med venlig hilsen
ktm

 

Off topic
Mine forældre han en kat, der ikke kan lade ost være hvis der er noget i nærheden jo stærkere jo bedre,- for lige at komme med et indspark om katte Besynderlig adfærd...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis