reparation af vista

Hej Alle.
Der er gået kludder i sønnens bærbare med vista, i forbindelse med en opdatering af f-secure sikkerhedsprogram. Jeg har fået sikkerhedsprogrammet til at køre, men computeren køre dårligt og hakker. Der fulgte en recovery-cd med maskinen. Kan man bruge den sammen med komandoen sfc /scannov lissom med xp?  Eller er der en anden metode?
På forhånd tak. Sønnike er helt de af den.
Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen.
Fandt andet sted på google at det skulle virke i vista også. Forsøgte, men der skete absolut intet??
Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Vista er opbygget på en helt anden måde end XP og med andre prioriteringer. Jeg har bakset rigtig meget med forskellige Vista-maskiner, og den bedste måde at optimere computeren er ved at bruge Tuneup Utilities, hvor du på deres hjemmeside kan downloade en prøveversion. Den kan du starte og ved at prioritere ydeevne, ændres en masse ting. Når programmet ikke længere virker pga. prøvetidens udløb, kan det bare fjernes. Du har vist nok 30 dage til at foretage de ændringer der skal til, for at sønnens computer kommer til at virke bedre.

Dette er den letteste og hurtigste måde. Du kan evt. senere rode mere med andre værktøjer, men det er noget der tager tid og indsigt i Vista. Ikke bøvlet værd, hvis du spørger mig.

Mvh.
Kim

Hej knc.
Jeg takker for rådet vil se på det senere. Endte med at forsøge med recovery cd-en. man kunne nøjes med at gendanne c: og bevare data på d: Det gik umiddelbart uden problemer , men efterfølgende havde jeg en masse besvær med driver til især netværkskort. Det er også langvarigt bagefter for der mangler pludselig en stor hoben windovs opdateringer og andet sjov. Næste gang vil jeg prøve din anbefaling først.
Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind