Latitude med batteriproblemer

Halløj der.

Jeg har en Dell Latitude der blinker på den diode der symboliserer 230V tilslutning og batteridrift.
Den blinker 4 gange rødt og derefter 1 gang grønt. Og jeg ved ikke hvad der er galt!

Er det batteriet der er stået af?

Jeg kan sagtens bruge maskinen uden batteriet isat. Men det er da sjovere at man kan tage en bærbar med sig...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er dit batteri, der er ved at dø, kan du tjekke alt vedr. dit batteris tilstand i BIOSen. Genstart din computer og tryk F2 for at komme ind i BIOSen. Til venstre under BHM finder du alt vedr. dit batteri.

En anden måde at teste dit batteri, er at lade det helt op og starte din computer op uden ledning. Tilstanden er defineret således:
Over 2 timer = God
En time = Okay
20 min. = Dårlig
5 min. = Batteriskift.

Computeren kan sagtens køre uden batteri, og tilstanden forværres ved konstant opladning. Mit batteri gik død efter 1½ år pga. for meget opladning.

Mvh.
Kim

Har prøvet at have batteriet i. Lampen blinker de der 3 gange inden der kommer en grøn.

Gad vide hvor det er billigst at købe sådan en ny en?
Nogen forslag?

Tak for svar.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Det kunne måske være her
Men prøv at hør hvad dell vil have for et, så er det lettere at vuderer om det andet er billigt.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis