Fliseskære EL ?

Davs

Jeg er igang med at lægge fliser i kælderen. Pt. mangler jeg kun at ligge alle kanterne. Jeg har overvejet at købe en billig EL fliseskærer (ikk våd), men er det pengene værd, og kan de lave det ordentligt ? Alternativet er jo at leje en, men det koster ca. 300,- pr dag.+ Så er man jo afhængig af man får lavet noget, og sker der noget, er det bare sur røv.

Jeg tænker på de EL fliseskærer de har i Bauhaus / Harald-skrald til ca. 400,- ?
Davs Jeg er igang med at lægge fliser i kælderen.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Prøv at se på www.dba.dk Der er pt. to fliseskærermaskiner til salg til 500 kr. De er med overliggende klinge og vandet bliver ledt ned til klingen. Har selv købt sådan en brugt, og den fungerer fint. Den er god til at skære kantflser med, da den har land. Den har egne ben, så du står nogenlunde ordentligt, og har stort vandbad i bunden.
Her er bla. et link.. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=62998023 Det er godt nok på Sjælland, men den kan vel sendes.
Drop fliseskæren. Brug en vinkelsliber m. diamantklinge mens du holder flisen i hånden. Hurtigt og nemt, også når der skal skæres ud til stikkontakter eller omkring rør. Du vil blive overrasket over hvor nemt det at skære lige efter en streg og hvor hurtigt det går. Husk handsker og beskyttelsesbriller.
Arrggh, Papa, den bruger jeg også, men der kan fliseskæreren dog gøre det pænere. Især bruger jeg den, når jeg fra bagsiden skal hule ud for at lave små huller til rør osv.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis