Spørgsmål i Gallerierne???

Synes det er lidt træls, at der er nogle brugere der er begyndt at stille spørgsmål i Gallerierne, i stedet for at uploade i det korrekte forum
Det kan forplumre hele overskueligheden her på LDS.

Synes det ville være god stil at tilrettevise disse brugere og så iøvrigt slette de pågældende "gallerier"


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er der heldigvis kun to tilbage, resten har JørgenE fjernet, jeg er jo på hver dag fra tidlig morgen og når jeg ser sådanne indlæg, videre sender jeg til Jørgen som så er flink til at gå ind og slette dem
Skrevet af jbr på 01 nov 2009 06:38
Synes det er lidt træls, at der er nogle brugere der er begyndt at stille spørgsmål i Gallerierne, i stedet for at uploade i det korrekte forum
Det kan forplumre hele overskueligheden her på LDS.

Synes det ville være god stil at tilrettevise disse brugere og så iøvrigt slette de pågældende "gallerier"



Eller måske endnu bedre have en forbindelse til forum, hvor korrespondance på gallerier også kom frem her på Forum.
Så fik alle glæde af alt og der kom mere fokus på galleriet, som jeg har en mistanke om at mange glemmer, herunder ærgerligvis mig selv i længere perioder.

Med venlig hilsen
ktm

 

hvis spørgsmålet referere til galleriet/billedet, så synes jeg det er OK at skrive det i selve galleriet. Så mange synes jeg heller ikke det drejer sig om.

Nej, men det er jo fordi de bliver slettet, hen ad vejen, som beskrevet af Håndværkeren.

Der er jo mulighed for at sætte billeder ind i forum, så spørgsmålene kan følges op af billeder... det synes jeg er bedst... men det er bare min mening 


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

hvad skal man så bruge skrivefunktionen til i galleriet.... til kun at sige " godt gået" eller sikke noget klamp" ?
Synes da at det er lidt flabet at slette folks spørgsmål og svar i galleriet. Der står så vidt jeg husker intet om at spørgsmål ikke skal stilles der. Jeg synes da at det er vældig relevant at få begge dele i forbindelse med et galleri med mange billeder af en byggeproces. Ville da være molbo at skulle gemme og flytte de billeder over i et forum. Det er jo heller ikke sikkert at "galleri-ejeren" kigger lige der.


mvh Jan

jancar... det er så din mening, men den deles, hvis jeg har forstået dig rigtigt, åbenbart ikke af Admin.

Men måske snakker vi forbi hinanden.

Jeg kan da kun være enig i, at det er relevant, at stille spørgsmål til evt. projekter m.v. der udstilles i galleriet.

Men hvis man uploader billeder for at stille spørgsmål, mener jeg at det bør foregå i det relevante forum, og ikke i galleriet.

Talte vi forbi hinanden, eller?


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

HEPSAN! tror jeg har misforstået jeres bemærkninger,- I mener at der ikke skal stilles et spørgsmål i gallerier,- dvs der skal ikke oprettes et galleri med et spørgsmål "vedhæftet". Jeg så nemlig lige et sådan. Synes da også at det var dybt urimeligt hvis man ikke kunne spørge hvordan en eller anden ting i galleriet var bygget

Så er jeg enig i alle jeres holdninger (i den her forbindelse i hvert fald )

mvh jan
Hovsa, det var faktisk samtidig at vi fandt ud af det....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis