God gulvsliber omkring Fredericia

Hej

Så blev der lagt en trægulv, og i den forbindelse vil jeg gerne sige mange tak for de mange gode råd herindefra... det er blevet perfekt!!!!

nu mangler gulvet bare at blive slebet og så er den i vinkel...

Er der nogen der kender en gulvsliber-mand i Frederica og omegn, der kan sit kram og ikke sjusker?? og gerne "orange"...

må jeg iøvrigt gå igang med sæbebehandlingen inden det er slebet, eller gør det arbejdet umuligt for gulv-sliberen? Træet rejser sig jo når det får sæbe, så det ville være lækkert først at få det slebet bagefter.

mvh Henrik
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der må da være nogen der kender en de kan anbefale?
Søde PeterR, du ved da godt at nogle menesker har hjenen siddende i den del de også bruger til at sidde med
Hej Hej..
det ville ikke være smart af gå igang med af sæbe behandle inden din gulv mand går igang med afslibningen.. alt sæben er væk igen når han er færdig..
så vent du heller til arbejdet er færdig.. du maler jo heller ikke en bil inden du sliber rust væk.
@NJL

Okay - troede bare at sæben trængte dybere ned i træet end han ville slibe af... Jeg venter...
Hej henrik
selvfølgelig trækker sæben ned. men der vil stadig blive slebet noget af igen. så jeg anbefaler af vente.. der kommer også noget støv der skal suges op. ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også