Festool skinne til hulrække... M. Andresen 318 9320 30-10-2009 16:36 Er der nogen herinde der har sådan en i det nordjyske jeg kunne leje eller låne???Skal til at bygge mine Festool Systainer Clon Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 03-11-2009 11:30 M Andersen.Hvad går dit spørgs-mål ud på sådan lidt udpenslet måske??.Så er det måske nemmere at svare dig, naturlig-vis venligt ment.M.vh. maskinsnedker. Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
M. Andresen Trådstarter 318 9320 03-11-2009 11:34 hmm syntes det var rimeligt åbenlyst, men måske lidt indforstået... Festool laver jo som de fleste ved føringsskinner til deres save osv.. de har ligeledes lavet en skinne der også passer til save og overfræser men med en række huller i, så man kan bore huller i f.eks skabssider med en overfræser... Det er her hullerne til hylder jeg snakker om.... De sidder med 32 mm imellem så det er nemmest at bruge sådan en skinne til det Sådan en jeg søger at leje da det sæt der hører til overfræseren koster noget der ligner 4000 kr.. Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.
maskinsnedker 3075 Halvrimmen 9460 Brovst 03-11-2009 12:06 M. Andersen.Ja undskyld, men vidste ikke disse førings-skinner også kunne bruges til over-fræsere.Men noget helt andet, med hensyn til huller til hylde-bærer bruger jeg en "ko" en pl, eks. masonite med borede huller som jeg borer hullerne efter, som flyttes til næste sted hvor der skal bores, således bliver hullerne nøj-agtige.Og skal du bore rigtig mange huller laver du nogle bore-bøssinger til at sætte i din "ko"M-vh. maskinsnedker. Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?Med venlig hilsen maskinsnedker. (emeritus)Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
M. Andresen Trådstarter 318 9320 03-11-2009 12:14 oki.. jeg var sq bare lidt i tvivl om præcisionen.. jeg skal lave ca 200 huller i en plade Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.