Hvordan laver man stød???

altså jeg ved at man kan lave stød ved at tage strømper på, og glide sine fødder frem og tilbage på et gulvtæppe, og så prikke til en person og så får personen stød, men er der ikk andre måder man kan få stød på?? har ikk noget tæppe her på efterskolen, de har kun trægulve :s eller plastik gulve, eller hva det hedder.. Er der nogen der ved hvordan man laver stød på en anden måde, så når man rør ved en person får den stød??
altså jeg ved at man kan lave stød ved at tage... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mine gummisko og så et stykke gulvbelægning fra en Bilka-butik er en sikker opskrift - jeg må gå og holde fast i indkøbsvognen for at aflade nogenlunde jævnt, ellers skal jeg have våbentilladelse til min egen pegefinger...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

plastrør som nedløbsrør sådan et som regnvandet løber fra tagrenden af. det kan du så gøre ude hvis skolen da har plastrør du skal bare have nylon med.

Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
nåååååååå nu jeg med jeg skal bare hive et nedløbsrør ned fra taget? så jeg har det og det ikk sidder på taget mer
nåååååååå nu jeg med jeg skal bare hive et nedløbsrør ned fra taget? så jeg har det og det ikk sidder på taget mer
Hejsa...
Du kan se om du kan få fat i en kondensator, den kan du så oplade og holde den sådan at når nogen rører ved den/dig får de stød... men du skal nok lige bruge lidt tid på at sætte dig ind i hvad det er du vil....
Men giver ikke bare andre folk stød... du kan opleve de "støder" igen.. :-) husk at være forsigtig hvis du vælger kondensator modellen...Men det er nok den der virker bedst.. tal evt. med din fysik_lærer

Mvh Jan J
Annonce
aaaaaaaah, jeg snakker ikk om at give mega stød så de får ondt, bare lige så man får et chok, ligesom sådan en ting fra en lighter ..
Her har du lidt inspiration: http://www.youtube.com/watch?v=PMXUKah5RL8&feature=related
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis