Morris mini Skorstensfejeren 26 6580 28-10-2009 19:00 Hej. er der nogen herinde der har meget forstand på morris maskot mini. Har et spørgmål om det kan lade sig gøre at sætte en 1275 coopers S motor i en org. 850 fra 66. Jeg ved godt man kan. Man kan man få den omreg. og synet bagefter??? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ktm 8948 4540 28-10-2009 19:20 Først og fremmest skal den i hvert fald have skivebremser på forhjulene også. Der er garanteret også en hel del andre detaljer, som har med vognens køreegenskaber og sikkerhed at gøre, som du skal have styr på.Du må påregne at skulle have vognen til fornyet afgiftsbehandling, da du øger effekten med mere end 20% og formentlig vil man kræve en godkendelseserklæring fra fabrikken. Dit held vil være, hvis det er en synsfætter, der kender disse vogne og tør sige god for ændringerne. Det tror jeg så ikke meget på.Intet er umuligt, men du må indstille dig på mange kvaler før du evt. får det godkendt.Efterfølgende må du ikke kalkulere med at vognen opnår nær samme værdi som en ægte Cooper SEr du medlem af Miniklubben? Der vil garanteret være en del, der kender til sådanne planer.jeg vil fraråde dig at foretage ændringerne uden at få det synet, afgiftsberigtiget og godkendt, idet du meget let risikerer at forsikringen springer i en skadessituation. Med venlig hilsen ktm