kan man få en puch maxi til at accerelere hurtigere lovligt ?

ja, som overskriften siger. min puch maxi er lidt sløv i accelerationen, kan man få den til at accellere hurtigere lovligt ?
ja, som overskriften siger. min puch maxi er lidt... Vis hele indlægget
37 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, der skal jo lige skabes undertryk
\Kalasnikov
Skrevet af Kalasnikov på 28 okt 2009 22:02
Ja, denne dims giver en smule optræk.

http://www.thansen.dk/product.asp?c...1537401937

\Kalasnikov

T-Hansen kan, adspurgt, ikke forklare mig, hvordan denne dims skulle fremme processen i en forbrændingsmotor.
Min bedste tolkning af det sagte er: Et eller andet med, at når man giver gas, så bliver vacuumet i manifolden mindre, og så vil undertrykket i denne lille boks sikre at der kommer ekstra sug gennem kaburatoren. Ohhh ja. Og da vacuum er tungere end luft  skal boksen sidde højere, så det kan falde ned i manifolden, ikk?

Jeg tror mere på de tidligere i tråden nævnte metoder. Indtil en eller anden kommer med en mere plausibel forklaring.
Jo, jeg vil meget gerne hører den. Jeg kunne jo lære noget nyt, og det vil jeg selvfølgelig gerne.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Klippet fra siden: www.scooter-tuning.com/Tundele.htm

Indsugningsforstærker

Hvad er det? Indsugningsforstærkeren er en lille hul plastic box der kan trække sig sammen. Indsugningsforstærkeren monterres på studsen der sidder mellem karburator om cylinder. Når du så giver motoren gas, vil der opstå undertryk, dette undertryk suger luften ud af indsugningsforstærkeren og får den til at trække sig sammen. Så snart du slipper gassen er der ikke længere undertryk, og indsugningsforstærkeren vil suge alt det luft tilbage der før blev suget ud af den. MEN nu er det ikke ren luft den suger tilbage, det er benzindampe, og derved bliver den fuld af benzindampe. Næste gang du giver moteren gas vil der igen opstå undertryk, og alt benzindampen vil blive suget ud af indsugningsforstærkeren og direkte ned i cylinderen. Altså virker indsugningsforstærkeren som en ekstra karburator i et kort øjeblik.

Hvad giver det? Indsugningsforstærkeren giver kun optræk. Det er dog ikke en god ide at købe en indsugningsforstærker som det første, start hellere med en anden cylinder, en karburator og et udstødning, for indsugningsforstærker giver så lidt at man næsten ikke mærker det, men det kan da sikkert ses hvis man får scooteren rullet på et rullefelt.

Findes der flere forskellige slags? Ja, men jeg kender kun 3, det er Polini's, Bettella's og Malossi's. Priserne går fra 130 kr til 320 kr. hvor Polini's er den billigste og Bettella's er den dyreste. Dog er det ikke Bettella's der er den bedste, faktisk er det Malossi's der giver mest i effekt.


Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Annonce
hvist den skal væere hurtigere i afsættet kan man få fat i booster reketter.!!!
(SPØG)
Ja, men det er ikke længere lovligt hvis karburator, cylinder eller udstødning udskiftes til tundele, eller på anden måde modificeres til en større ydelse. Derimod kan jeg ingen steder finde, at denne vakumdims er ulovlig?
alternativ til akkelaretions booster

en nitro indsprøtning udstyr.! den virker allerede på den første gas.
med tryk knap på styret.!!!
Køb en P model, sæt så en bedre gearing på cykelkæden, så kan du cykle den op i fart.
Træder du hårdt nok kan du måske trække 0,001 G.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

en økologisk version der køre på luft.!

en prototype af en knallert der er baseret på en puch maxi med to
15 lt. iltflasker på 200 bars. tryk.
og tre cylinderet luft motor.
den er testet af nature patrol. fra discovery.!
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis