Hejsa LDSer.
Jeg står og skal til at lave gulvet i mit værksted som er et gammelt staldgulv med en del ujævnhedder mildest talt

Jeg har undersøgt priserne på sådan noget selvnivellerende gulv og syntes da det er lidt hampert prismæsigt !
Er der nogen her som har erfaringer med at lave det selv om det overhovedetkan lade sig gøre, det er jo garanteret smækfyldt af additiver !