Driver download

Hvordan finder man drivere uden at skulle downloade et eller andet program, der for et vist beløb, gennemroder ens PC for at finde ud af, hvilke drivere, der, efter deres mening, skal opdateres, og uden at dette program iøvrigt finder den driver som man leder efter?
Jegg  har forgæves søgt efter driveren til ASUS EN7600 GS Top Silent, men selv på ASUS hjemmeside møder man Driver Detective, Driver Update, Driver Robot og andre, for mig, uinteressante programer-
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tager jeg ikke meget fejl, så er 7600GS'eren "bare" et grafikkort baseret på Nvidias Chip. Så du downloader da bare en generisk Nvidia driver fra www.nvidia.com. Hvis du gerne VIL have de originale medfølgende programmer og gadets, så bliver du nødt til at finde dit produkt på asus' hjemmeside. Det pelejer nu altså heller ikke at være så problemfyldt: http://support.asus.com/ -> Tryk på "download drivers etc...." vælg din hardware, vælg din os, vælg hvilken fil du vil have, download.
Hej Per

Du skal downloade driveren fra www.nvidia.com. Det er dem som har lavet grafikchippen på dit grafikkort og på deres side finder du altid den seneste driver til dit grafikkort.
Der går altid lidt længere tid inden at ASUS og andre prducenter får lagt driveren på deres egen hjemmeside.

Tak for hjælpen begge to.
Problemet er nu klaret
Hej,

kunne se at du nævnte programmet Driver Detective. Personligt er jeg ikke fan af alle de forskellige programmer man kan hente til en pc, men må indrømme at jeg aldrig har fortrudt at jeg købte dette program. Jeg formaterer tit computeren enten for mig selv, eller for min familie, og Driver Detective gør det utroligt nemt at finde de nyeste drivers til ens hardware. Bare tiden jeg sparer er ekstrem.

Ville bare lige nævne det hvis nogen skulle falde over dette indlæg

Toby
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis