kjæreste Håndværkeren...

...jep jeg er i live  Ukrudt forgår ikke så let, ved du nok

Jeg (vi) har fejret kobberbryllup og siden været på første ferie i London. Det har der gået en del tid med her efter sommeren.

God søndag til alle herinde. Og lige et billed af den halve æresport som dygtigt er lavet af de nærmeste aftenen før den 5. oktober. Spørg lige, om jeg var ved at gøre i bukserne, da der pludselig blev brugt slagbor
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Zep.
Og teløk med Kobberet

Men hvar er det for nogle venner at have, der render rundt og banker huller i dit hus. Jeg har altid været med til at der blev brugt en tynd træramme at binder kransen på, som så kunne bindes fast til et par små stålsøm eller søm i karmen.
Men det var rart at se at der stadig er krudt i dig.

V.h.  Håndværkeren
Takker  Og ja masser af krudt bare for få timer i døgnet...

Det stormede en halv pelikan den 4. oktober, så der skulle nok noget kraftigere til at holde den, vil jeg tro. Den sidder der iø endnu og gran'en er fin, så jeg kan vel bruge den til at lave juledørdekoration med
Da mine forældre havde sølvbryllup for nogle år siden, og vi havde lavet en fin og diskret æresport og sat den op helt uden sømhuller, holdt min onkel en haveflise op på soveværelsesvæggen, og så fik den ellers tæsk med et slagbor klokken 3 om natten. Jeg tror ikke helt at mine forældre har tilgivet ham den joke....

Green

....holdt min onkel en haveflise op på soveværelsesvæggen, og så fik den ellers tæsk med et slagbor klokken 3 om natten...

Hehe! Den er god, det skal jeg huske.

For øvrigt enrigtig flot æredsport dine naboer har lavet til jer.

Venlig hilsen

Jens

Da jeg for mange år siden boede i en kolegie lejlighed, holdt jeg naboernes larm nede med en stegepande mod væggen og min store slagboremaskine med en bræddebolt. Jeg tog selvfølgelig høreværn på imens. Det var noget den yngre generation forstod, der blev straks skruet ned for deres Musak.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis