surftown ok?

Gode og/eller dårlige erfaringer med surftown.com som host?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ved ikke !
Men dejligt at se du er i live Zep  hvordan går det der ovre på Svensk Guenea
Surftown er ganske udmærket. Det er et hostingfirma, der leverer et webhotel til både private og firmaer, og hvor service og kvalitet er over middel. De kan ikke måle sig med Wannafind, men det er lidt bedre end One, Web10, Uno1, og hvad de billigste ellers hedder. Jeg vil sammenligne det med Gigahost - eneste forskel er, at Surftown leverer enkelte services mod et gebyr (enten engang eller månedligt), hvor de installerer servicen for dig. Gigahost (blot for at nævne et alternativ) lader dig installere det selv, men tager ikke ekstra gebyr.

Trustpilot giver Surftown en god anmeldelse. Det kommer dog an på, hvad du vil med firmaet. Vil du have et webhotel, der bare fungerer og hvor du har muligheden for at ringe til dem, så vil Surftown være et god bud.

Jeg bruger selv One, og de får ikke verdens bedste bedømmelse på Trustpilot, men de er rimelig stabile, de svarer på mine henvendelser inden for 24 timer. Dog er deres servere ikke specielt hurtige. Men det er fint nok til mig. Jeg overvejer dog at bruge Gigahost - ikke at jeg forventer bedre service. Her er blot inden begrænsninger, jeg kan selv administrere det hele og jeg kan installere Joomla (CMS) uden problemer.

Surftown har desuden været oppe at vende nogle gange på Amino. Du kan også søge på HostIndex, hvis du vil finde alternative.

Jeg håber at du kunne bruge svaret til noget.

Mvh.
Kim

Vi ses i "Over hækken" Håndværkeren...

knc jeg siger tak! Absolut brugbart svar.
Jeg kan helt klart anbefale Unoeuro hvis man bare vil have et billigt webhotel, og ellers ikke har brug for den store support.
Jeg er sikker på, at Unoeuro er et godt sted, men ærlig talt tror jeg ikke du kan mærke forskel på de forskellige "discountwebhoteller". Nogle er glade for dem (mig selv inkl.) og andre kan ikke komme hurtig nok væk. Jeg tror det handler om forventninger og krav. Skal du blot have et simpelt webhotel med de "sædvanlige" ting, kan du bare bruge Webhostpriser.

PS: Jeg ser ved et tilfælde, at Surftown har et kampagnetilbud.

Mvh.
Kim

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis