Forsikring af golf 1.8

Jeg går med tanker om at købe en golf fra 02, har næsten lige fået kørekort men har svært ved at overskue hvilke forsikringer der billigst for mig. Nogen som har nogen gode tips på dette område?! Faldt over det her tip http://billigbilforsikring.blogspot .com/ men det er første gang jeg skal forsikre, så er helt grøn på området. Håber der nogen som har nogle guld korn Mvh jesper
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja. Vær ærlig overfor forsikringsselskabet!

Du slipper ikke gratis. Men sig at du ikke vil give 20K om året for at være forsikret.
Nu ved jeg ikke om du er en "Brian" der skal køre dørtræk på vejene. Men tilbyd dem at sætte en GPS i din vogn. Så kan de se hvordan du kører.

Nogle kalder det overvågning. Jeg kalder det en smart dims. Din bil kan nemlig også spores hvis den bliver stjålet!


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Lige fået kørekort, er jo ikke lig 18 år. Men gætter på at du er omkring de 18-19.

Vælger du en høj selvrisiko, så en præmien lavere.. Men det kan blive rigtig dyrt, hvis du laver en skade på andre ting..

Men ring rundt og indhent tilbud.. Vær lidt fræk og sig, at du har fået et bedre tilbud et andet sted.. Og se om du ikke kan prutte om prisen. Ved mit nuværende selskab, lykkedes det mig, at få et 2 skadesfrie år mere, ved at prutte om prisen.. Men oftes vil selvskaberne have, at du har mere en bilforsikring hos dem..

Skynd dig at købe en Golf fra 92 og kør 15 måneder med ansvarsforsikring alene,så har du (måske)3 års skadefri kørsel og du er inde i varmen.
René
Der findes ikke billige bilforsikringer til nystartede bilister, om du er 18 eller 25 er de ligeglade med.

Og når du har tænkt dig at købe sådan en fin bil, så skal der jo nok kasko på. Og så bliver det først rigtig dyrt. Der er ikke andet at gøre end at ringe rundt til de forskellige, men du skal nok regne med 15-20k mindst, hvis du skal have kasko på.

Hvor har dine forældre forsikringer? For du kan evt. tage samme selskab. Så kan der sommetider godt være lidt rabat, og ellers kan dine forældre "true" med at skifte selskab hvis de ikke kan give deres søn (dig) et godt tilbud.

Med venlig hilsen

Thomas Nielsen

Skrevet af jesper2.0 på 22 okt 2009 16:33
Jeg går med tanker om at købe en golf fra 02, har næsten lige fået kørekort men har svært ved at overskue hvilke forsikringer der billigst for mig. Nogen som har nogen gode tips på dette område?! Faldt over det her tip http://billigbilforsikring.blogspot .com/ men det er første gang jeg skal forsikre, så er helt grøn på området. Håber der nogen som har nogle guld korn Mvh jesper
Billig Bilforsikring

Annonce
Tak for de mange svar! Har prøvet at tage kontakt til en masse slevskaber, nogen af dem er godt nok svære at forhandle med. Men jeg bliver ved og lytter til jeres gode råd =)
Skrevet af jesper2.0 på 22 okt 2009 16:33
Jeg går med tanker om at købe en golf fra 02, har næsten lige fået kørekort men har svært ved at overskue hvilke forsikringer der billigst for mig. Nogen som har nogen gode tips på dette område?! Faldt over det her tip http://billigbilforsikring.blogspot .com/ men det er første gang jeg skal forsikre, så er helt grøn på området. Håber der nogen som har nogle guld korn Mvh jesper


Billig bilforsikring
Kom med ind på
VagCars.dk Som er et forum for alle biler i under "vw fabrikkerne"
Der inde finder du brugeren Andy9095, og snakker med ham, kan kan lave rigtig gode priser på forsikringer.
Også får du oven i hatte, mulighed for hjælp med alt, hvad du måtte får af spørgsmål til din
Golf.

/BagManden
Mange tak for det, det lyder bare rigtigt fedt det der. Jeg smutter derind med det samme og finder Andy! go weekend til dig
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis