web-integrator?

Goddag LDS.

Jeg sidder kraftigt at overveje og tage uddannelsen som web-integrator efter jul, men jeg har siddet og søgt på google og fundet nogle andre debat tråde, nogle steder er der kun gode ord, men andre er det helt forfærdeligt.
Derfor vil jeg gerne vide om uddannelsen har nogle fremtids muligheder? Og om job overhovedet er muligt at få efter uddannelsen?
Vil gerne høre seriøse svar tak!
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det jo ikke ligefrem den slags vi beskæftiger os mest med her på LDS.
Men jeg vil give dig et velment råd, hvis du virkelig brænder for den uddandelse så tag den. Men vær 100 % sikker på at det er det du vil, og så skal du altså kunne lidt mere end at lægge to og to sammen. Du skal faktisk være super nørd der kan noget de andre ikke kan endnu, hvis du vil have en chance for job efter uddandelsen. Det er en knald hård brance hvor kun de bedste har en chance, der er mange håbefulde unge der tager lignende uddandelser og som så må igang med noget andet, for de var bare ikke lige så egnede som de selv regnede med.
Men bare husk på at du kan 10 gange så meget som du selv tror og 100 gange mere end din mor tror. 

V.h.  Håndværkeren
Jamen hvad venter du så på Unge mand, bare se at komme igang
Derfra er det første så overstået, jeg tænkte så på mediegrafiker som næste uddannelse, er det noget du kender til :-) ?
Skrevet af RiddleStar på 23 okt 2009 12:35
Derfra er det første så overstået, jeg tænkte så på mediegrafiker som næste uddannelse, er det noget du kender til :-) ?
Nej det har jeg ikke, men jeg ved det er en hård brance der virkelig kræver nytænkning og at man gerne knokler 16  18 timer i døgnet. For en 10 år siden blev der lavet nogle kurser for webdesignere, altså for langtids ledige. Og lige pludselig var der alt for mange, desværre for mange af dem troede at de bare kunne sidde der hjemme og lave et par timers arbejde når det passede dem, sådan går den altså bare ikke.
Men uanset hvad du vil med dit liv, så kræver det at du er villig til at knokle for sagen i Døgndrift ind til du har et ordentligt kunder grundlag du kan leve af.
Næh Jeg er som jeg skriver, Håndværker den smule jeg kan med en pc. er faktisk ret begrænset i forhold til hvad jeg kan som håndværker. Det er så også selvlært alt jeg ved om PC-er.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis